Tutaj jesteś:
Samochód
Seat Ateca Ateca
- Kupione nowe w 2023
- Auto obejrzano 186 razy
- Online od 2 lat, 1 miesiąca i 13 dni
- Auto polubiono 1 raz
Nazwa auta:
Ateca
Marka:
Seat
Model:
Ateca
Generacja:
I
Nadwozie:
SUV Facelifting
Silnik:
2.0 TSI
Przebieg:
36 118 km
Rocznik:
2023
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
druga część napraw przedniego zawieszenia w Citroen C5 X7, tym razem wymiana części spora, i sporo roboty jak wcześniej przy kurzych łapkach i sworzniach , dlatego robota podzielona została na ...
9
komentarzy
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
Z cyku zrób to sam
kompleksowa wymiana zużytych części przedniego zawieszenia
całość prac podzielona została na dwa etapy, ze względu na ogrom pracy
na pierwszą robotę wymiana górnych ...
Dodano: 10 dni temu, przez MaArek77
No wreszcie po 16 latach pozbyłem się Golfa, była 2 dniowy żal i dwutygodniowy bal ze tak powiem.
Nawet najlepsze i bezawaryjne auto w takim wieku to nic dobrego.
W każdej chwili może ...
19
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Dzielę pomiędzy Normal i Sport.
Byłem teraz na tydzień na Warmii (płasko
Umnie na takich drogach mam raczej koło 9 l/100km ze względu na różnice wzniesień.
W trybie Normal jest lekki lag i obszar gdzie wydaje się jak by nie było reakcji na gaz jak wolno wciskasz. Jak wciśniesz mocniej/szybciej zadziała inaczej. Kwestia że można OBD Eleven zmienić reakcję pedału gazu, ale nie będę się bawił - auto w leasingu i na gwarancji więc nic nei grzebię w komputerze.
Na Sport też inaczej np. zjeżdża się z góry, bez gazu - spalanie prawie 0 i trochę "hamuje silnikiem". Na Drive/Normal bardziej się rozpędza. Dodatkowo na D przy pewnych warunkach przechodzi w tryb żeglowania (samo D bez numeru na zegarach), przełącza na wybieg i mniej pali.
Co do różnic - Powiedziałbym że przy delikatnym Sporcie może mniej spalić niż na D/Normal. Charakterystyka działania pedału gazu jest taka, jak być powinna, i przy cięższej stopie i rozgrzanym silniku ładnie ciągnie po obrotach, a ten silnik się umie kręcić
Jestem dość zadowolony. Silnik jest naprawdę fajny, jedynie ten tryb Drive i oczywiście Eco go przycinają. Jak się rozgrzeje olej to na Sport i jeździ się normalnie. Przy Eco baaardzo a przy Drive troszkę spóźniona reakcja na gaz, trzeba mocniej wciskać albo depnąć żeby kick-down zadziałał.
Poza tym drobnostki, ale w aucie za ponad 170tys. to trochę przykre - np. wycieraczki (guma) przód/tył są miernej jakości. Nawet na zagr. forach o tym piszą. Po roku są do wyrzucenia, a odwracałem nawet same pióra. Zaraz kupię Bosche i zobaczę ile wytrzymają.
Cieszę się, że nie przekonały mnie oczy i nie brałem Formentora, bo by było pełne sterowanie z ekranu, a tak to są przyciski i pokrętła np. do klimy etc. A Infotainment VAGa miewa problemy (obecnie, po którejś aktualizacji, przynajmniej u mnie - bardzo rzadko już).
Napęd 4x4 dość zacny.
Oczywiście ciężko nie porównywać z poprzednim autem
Ale takie 7.2 sprint do setki bez launch control (nie używałem).
Fajny duży prześwit, 19cm.
Śmiało można powiedzieć że spalanie wg WLTP to bzdura na resorach.
No ale noga też nielekka.