Tutaj jesteś:
Samochód
Skoda Fabia Nioska
- Kupione używane w 2015
- Auto obejrzano 1660 razy
- Online od 9 lat, 6 miesięcy i 10 dni
- Auto polubiono 6 razy
Nazwa auta:
Nioska
Marka:
Skoda
Model:
Fabia
Generacja:
III
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
1.2 TSI
Moc silnika:
90 KM
Przebieg:
17 704 km
Rocznik:
2015
zastępcza kura nioska kombi na czas kiedy brojler pauzuje w serwisie po tym jak w kuper wjechał mu dostawczak
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (1)
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (1)
Obserwują to auto:
Dodaj do obserwowanych
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Toyota Corolla Style - mokry sen taksówkarza, Toyota GT86, Mazda MX-5 ZAmiata III Matsuda Rodosuta Onagadori, Volkswagen Touran Langschan
Wcześniej jeździł:
Toyota Yaris, Audi A3 kałdi, Mazda 3 Kuro Gashiwa aka Kurokashiva, Volkswagen Golf melex AKA (prawie) pastuch elektryczny, Skoda Superb kokot, Toyota Yaris TOI TOI II, Mazda MX-5 ZAmiata II, BMW Z4 E86, Toyota Yaris TOI TOI, Skoda Fabia Leghorn czyli mokry sen grzybiarza, Skoda Superb Kapłon, Skoda Octavia Kwoka, Skoda Fabia Nioska, Mazda MX-5 żaba ZAmiata, Chevrolet Spark SzPARKa by Giugiaro, Skoda Fabia 3 gary, Skoda Citigo Kura, Opel Astra Biała Szczała, Volkswagen Passat CC tse tse, Skoda Superb Brojler, Ford Focus Foka
Komentarze (25)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez humvee5
"Jeśli samochody cię użądliły i ta opuchlizna nie schodzi, to nic z tym nie zrobisz". To wyjaśnia, czemu dziennie na spędzamy na aWc średnio kilka minut, by podpatrzeć użądlenia u innych, ...
15
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez darek-k
Poprzednie Xenon słabo świeciły,
tym razem wybór padł na żarówki Xenon Philips i postojówki osram blue
koszty
żarówki Xenon Philips - 399zł
Osram w5w Cool Blue Intense - 26zł ...
4
komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez darek-k
płyn hamulcowy koloru herbaty, czy ktoś to kiedyś zmieniał nie wiadomo, ale trzeba było się za to zabrać, oraz tarcze z tyłu, bo miały bicie choć nie wykazywały znacznego zużycia
koszty ...
1
komentarz
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

POZDRAWIAM
POZDRAWIAM
P.S. Szkoda że nie ma więcej fotek i jakiegoś szerszego opisu
Do FranzMaurer:
i to by się zgadzało. Mnie się przesiadka z Fabii na Fabię też by średnio podobała. Wiem z autopsji, że motor TSI nie jest "urywający pleców": uszy więdną od dźwięków jednostki, która brzmi jakby była niechlujnie wyważona. To właśnie największa pojedyncza wada małych silników z turbiną - i w Skodzie jest nie inaczej. Może i rozwija moc w sposób bardziej równomierny, liniowy, może jest też wydajniejszy, ale różnicę widać bardziej w cenie niż na drodze. A w serwisach? A co z trwałością?
Sama Fabka od strony zawieszenia i zagospodarowania przestrzeni jest w wysokiej formie - za to ją cenię. Ale wiem, że Skoda też się ceni. Choć pakiety opcji rozdaje niczym święty Mikołaj...
Przypierdzieliłeś Brojlerem?
Tak się właśnie domyślałem
Przy takim zestawieniu też pewnie poszedłbym Twoim tropem
Ale KS ma na co dzień Superba w ciekawszej konfiguracji stąd pewnie postawił na Fabię
Z małym silnikiem też pewnie bym nie chciał
Typowe...
To w tym Londynie tak Ci Brojlera załatwili