Tutaj jesteś:
Samochód
Subaru Impreza Bestia
Nazwa auta:
Bestia
Marka:
Subaru
Model:
Impreza
Generacja:
II
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
2.0 WRX STi 16V
Moc silnika:
330 KM
Przebieg:
120 000 km
Rocznik:
2002
Pocisk;)
więcej »
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
POZDRAWIAM
Ja wybrałbym zdecydowanie subaru ale 90% osób powie Ci ze EVO. Korozja jak w japońcu. Niemcy się obudzili i zrezygnowali z zaginania błotników tylnych do środka a Japońcy dalej w to brną Choć mówię szczerze że według mnie Japońskie autka są najlepsze. Często słyszę że Niemieckie z czym się nie zgodzę to stare czasy. Dziś Niemcy produkują bardzo awaryjne samochody i taka jest prawda Japończycy od lat pod względem bezawaryjności biją wszystkich na głowę
Uturbione Subaru sa bardzo podatne na tuning. Standardowy WRX ma cos kolo 220KM, ale wystarczy zmienic dolot, wydech i oprogramowanie silnika by uzyskac 300KM (tzw. Stage 1). W internecie jest bardzo duzo materialow na ten temat.
Pozdrawiam rowniez!
prawda
No tak, jak chce się mieć takie cacko, trzeba płacić
ja nie mam 300 kucykow, tylko sto szescdzisiat-costam. przy STI moja impreza to taczka.
a co do cen - na rynku kanadyjskim RSy sa juz drozsze od kompaktow mazdy, hondy czy toyoty, cena WRXa to juz cena RSa x2, a WRX STI nawet x3. STI diabelnie trzymaja ceny, sa drozsze od legacy GT z tym samym silnikiem.
no to niezle sie trzyma. u mnie lakier to katastrofa. W ogole wiekszosc jezdzacych imprez do rocznika 2006 nadaje sie do malowania, ale moze to kwestia klimatu.
Szukam sti ale prodriva czysta serie
Masz z czego ujmować tej mocy byle to nie zabierało 300-u kucyków bo by został podrasowany "Maluch"
Tak była po niej miałem niebieska i tamtej bardzo mi szkoda bo seria i salon pl ale na bank jeszcze będę miał sti nawet żeby miała stać w garażu i zebym miał nie jeździć
Autko nie było malowane tylko dwa błotniki pokrywa przedziału silnikowego i zderzak reszta oryginał
P.s to byłe autko?:D
tak naprawde seryjne imprezy wcale nie sa glosne. To co powoduje charakterystyczny bulgot, to nierownej dlugosci kolektory wylotowe. Problem w tym, ze UEL headers (unequal length) zabieraja nieco mocy. gdybym jednak mial okazje, to chetnie bym sobie wstawil takie kolektory, bo ten dzwiek jest nie do podrobienia
mojej Imprezce tez przydalby sie nowy lakierek.
Ciekawe jak u niego ze spalaniem?
no i po ile chodzą takie 12-o jatki?