Tutaj jesteś:
Samochód
Subaru Impreza STI
- Kupione używane w 2012
- Auto obejrzano 1155 razy
- Online od 12 lat, 6 miesięcy i 3 dni
- Auto polubiono 110 razy
Nazwa auta:
STI
Marka:
Subaru
Model:
Impreza
Generacja:
II
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.5 AWD
Rocznik:
2005
Wreszcie jest.. Długo na niego czekałem. I było warto. Oczywiście subaru nie produkowało wersi STI jako kombi, mój model został przebudowany przez serwis Fantazja Mocy, chłopaki przełożyli wszystkie graty z oryginalnego rozbitego sedana STI do budy widocznej na zdjęciu. Subarak przyspiesza jak szalony, turbo pompuje do 1,4..
więcej »
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Subaru Impreza STI, Scania 94.260, Man 14.224, Fiat Ducato, Ford Transit Jumbo, Ford Transit Kontener WR, Man F2000 ci±gnik
Wcześniej jeździł:
Kawasaki ZX 12r, Volkswagen Phaeton, Subaru Impreza, Chrysler Voyager, Audi A8, Mercedes Klasa S, GMC Savana
Komentarze (32)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez humvee5
"Jeśli samochody cię użądliły i ta opuchlizna nie schodzi, to nic z tym nie zrobisz". To wyjaśnia, czemu dziennie na spędzamy na aWc średnio kilka minut, by podpatrzeć użądlenia u innych, ...
15
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez darek-k
Poprzednie Xenon słabo świeciły,
tym razem wybór padł na żarówki Xenon Philips i postojówki osram blue
koszty
żarówki Xenon Philips - 399zł
Osram w5w Cool Blue Intense - 26zł ...
4
komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez darek-k
płyn hamulcowy koloru herbaty, czy ktoś to kiedyś zmieniał nie wiadomo, ale trzeba było się za to zabrać, oraz tarcze z tyłu, bo miały bicie choć nie wykazywały znacznego zużycia
koszty ...
1
komentarz
Marki społeczności
Szukaj znajomych

zeby to bylo tak proste jak przekladka silnika, to tez juz bym jezdzil STI, albo co najmniej WRX.
niestety, oprocz silnika trzeba przelozyc tez sanki, drag stabilizatora, kompletny wydech z sondami lambda, pompe paliwowa z kontrolerem, przeplywomierz, serwo ukladu kierowniczego, sprzeglo, kolo zamachowe, skrzynie biegow, tylny dyferencjal i co najtrudniejsze - kompetna instalacje elektryczna wraz ECU. w praktyce wiaze sie to z rozbebeszeniem auta do golej blachy. do tego, o ile auto ma pojezdzic, dochodza hamulce, zawieszenie, polosie (wszystko za slabe z nizszych wersji), tutaj kolega wymienial tez wnetrze - zegary, fotele, sa wymienione blotniki (z wersji sedan) i prawdopodobnie maska. kola i ospojlerowanie tez jest z STI.
wiec ze starego auta zostala prawdopodobnie sama skorupa. generalnie - masakryczna robota.
dbajcie o siebie.
Szerokości! LWG i do przodu
Impreza to jedno z moich marzeń z dzieciństwa.
Szkoda tylko że pokonuję tyle km rocznie bo skusiłbym się na takie cacko
Pozdrawiam.
Z kombi została tylko buda kombi a tak wszystko zostało włożone od rozbitego STI, naped DCCD również.
Jasne, też wolałbym sedana ale wyszło jak wyszło..
sam zastanawiam sie nad swapem mojego badziewnego EJ25 na EJ20 z WRX-a, ale stopien komplikacji operacji mnie przeraza... silnik jak silnik, ale wiazka... w dodatku swap bez malego remontu silnika w subaru to proszenie sie o klopoty.
no i dlaczego kombi? sedan nie bylby fajniejszy?