Tutaj jesteś:
Samochód
Suzuki Samurai BZYK
- Kupione używane w 2013
- Auto obejrzano 2721 razy
- Online od 11 lat i 2 miesięcy
- Auto polubiono 139 razy
Nazwa auta:
BZYK
Marka:
Suzuki
Model:
Samurai
Nadwozie:
Terenowy
Silnik:
1.3
Moc silnika:
87 KM
Przebieg:
127 358 km
Rocznik:
1991
Mały zadziora... resztę dopisze życie :)
* SILNIK 1,3 benzyna
* NADWOZIE 3-DRZWI
* POJEMNOŚĆ: 1298cm
* SKRZYNIA BIEG.: 5-bieg/manual
* MOC MAX.: 70KM
* CYLINDRY/ZAW.: R4/8
* MOMENT MAX.: 103Nm/3500
* HAMULCE PRZÓD: tarczowe
* HAMULCE TYLNE: bębnowe
* OPONY: 235/75 R15
* SPALANIE miejskie: 9,4l/100km
* SPALANIE 90km/h: 7,6l/100km
* SPALANIE 120km/h: 13,8l/100km
* DANE REGULACYJNE SUZUKI SAMURAI 1,3 GAŹNIKOWY ( G13A )
* ŚWIECE ZAPŁONOWE:
STANDARD
- NGK BPR-5ES LUB DENSO W16ER-U
ZIMNE:
- NGK BPR-6ES LUB DENSO W20EXR-U
PRZERWA MIEDZY ELEKTRODAMI 0,7 DO 0,8mm
* APARAT ZAPŁONOWY
- KOLEJNOŚĆ ZAPŁONU 1-3-4-2
- PRZERWA (LUZ) MIEDZY GENERATOREM A PAZURKIEM ROTORA 0,2 DO 0,4MM
- GENERATOR - REZYSTANCJA 130-190 ohm
- KĄT WYPRZEDZENIA ZAPŁONU - 10° PRZY 800 (+/-50) OBR/MIN
* SILNIK - CZTEROSUWOWY, CHŁODZONY WODĄ, 4 CYLINDRY, OHC
- ŚREDNICA CYLINDRA 74,0mm
- POJEMNOŚĆ SKOKOWA 1324cm3
- STOPIEŃ SPRĘŻANIA 8,9:1
- GAŹNIK - HITACHI- SZCZELINA PRZEPUSTNICY (LUZ) W POŁOŻENIU ZAMKNIĘTA 0,36 - 0,62mm
- PEDAŁ GAZU - REGULACJA - GÓRNA DŹWIGNIA 13mm OD ŚCIANKI GRODZIOWEJ
- ZAWORY - DWA ZAWORY NA CYLINDER (REGULACJA PRZY ZIMNYM SILNIKU)
~ SSĄCY 0,13 - 0,17mm
~ WYDECHOWY 0,16 - 0,20mm
~ PASEK ROZRZĄDU - 89 ZĘBÓW X 19mm
* SPRĘŻANIE ( KOMPRESJA)
- STANDARD - 14,0 kg/cm2
- LIMIT - 12,0 kg/cm2
- DOPUSZCZALNA RÓŻNICA MIĘDZY CYLINDRAMI 1,0kg/cm2
* UKŁAD CHŁODZENIA
- CIŚNIENIE W UKŁADZIE CHŁODZENIA 0,9kg/cm2
- POJEMNOŚĆ CHŁODNICY 4,2 l ,
- POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA WYRÓWNAWCZEGO 0,6 l ,
- TOTAL4,8 l
- TERMOSTAT STANDARD - TEMP. OTWARCIA 82°C ; TEMP. PEŁNEGO OTWARCIA - 95°C
- TERMOSTAT "ZIMOWY" - TEMP. OTWARCIA 88°C ; TEMP. PEŁNEGO OTWARCIA - 100°C
* ROZRUSZNIK - 12V ; 60A ; 0,9kW
- BENDIX 8 ZĘBÓW
- KOMUTATOR - ŚREDNICA STANDARD 32mm LIMIT 31mm
* ALTERNATOR - 12V ; 45A
- TEMPERATURA PRACY -30°C DO +90°C
- REGULATOR NAPIĘCIA 14,5V (+- 0,3V)
- PASEK KLINOWY (NAPĘDZAJĄCY ALTERNATOR) - 838 X 9,5 mm
- REGULACJA PASKA KLINOWEGO - UGIĘCIE 6-9mm (PRZY SILE NACISKU 10KG)
* AKUMULATOR - 12V ; 38Ah
* UKŁAD HAMULCOWY - SYSTEM AISIN - JAPOŃSKI - HYDRAULICZNY, DWUOBWODOWY
~ PRZÓD TARCZOWY
- TARCZA HAMULCOWA STANDARD 10mm, LIMIT 8,5mm
- ŚCIĄGACZ DO TARCZY - ŚRUBA M8 - DWIE SZTUKI
- DOPUSZCZALNE BICIE TARCZY - 0,15mm
- KLOCKI HAMULCOWE - GRUBOŚĆ STANDARD 15mm, LIMIT 6mm
- ZACISK HAMULCA - AISIN- ŚREDNICA TŁOCZKA 51mm
~ TYLNE BĘBNOWE
- ŚREDNICA BĘBNA HAMULCOWEGO STANDARD 220mm, LIMIT 222mm
- SZCZĘKI HAMULCOWE 220 X 40mm
- GRUBOŚĆ OKŁADZINY STANDARD 7,0mm, LIMIT 3,0mm
- CYLINDEREK - ŚREDNICA TŁOCZKA 22,2mm
~ POMPA HAMULCOWA DWUSTOPNIOWA - ŚREDNICA TŁOCZKA 22,2mm
~ HAMULEC RĘCZNY - PRAWIDŁOWA REGULACJA - 3-8 ZĄBKÓW NA DŹWIGNI HAMULCA
~ PEDAŁ HAMULCA - LUZ (SKOK JAŁOWY) DO 8mm
* SKRZYNIA BIEGÓW - MANUALNA, 5 BIEGÓW PLUS WSTECZNY - SYNCHRONIZOWANA
- OLEJ MINERALNY : SAE 80W-90, 75W-80, 75W-90
- POJEMNOŚĆ 1,3l
* SKRZYNIA ROZDZIELCZA - REDUKTOR
- PRZEŁOŻENIE - L-2,268 ; H-1,409 ; R-1,409
- OLEJ - TAKI SAM JAK W SKRZYNI BIEGÓW
- POJEMNOŚĆ 0,8l
* PRZEKŁADNIA GŁOWNA, DYFERENCJAŁ
- LUZ MIĘDZYZĘBNY 0,10-0,15mm ( osobiście, w starych egzemplarzach - reguluję na ok.0,5-0,8mm)
- OLEJ - TAKI SAM JAK W SKRZYNI BIEGÓW
- POJEMNOŚĆ - PRZEDNI 2,0l
- TYLNY 1,5l
* PÓŁOŚ PRZEDNIA - PRZEGUB HOMO-KINETYCZNY
- MAX WYCHYLENIE PRZEGUBU 40°
- LUZ WZDŁUŻNY MIĘDZY PRZEGUBEM A PÓŁOSIĄ ORAZ PRZEGUBU - 0mm, LIMIT 1,5mm
* PIASTA PRZEDNIA (KOŁA)
- REGULACJA ŁOŻYSKA PIASTY - MOMENT DOKRĘCENIA NAKRĘTKI ŁOŻYSKA 10-15Nm
- NAKRĘTKA KONTRUJĄCA 60Nm
* ZBIEŻNOŚĆ KÓŁ PRZEDNICH 3mm
* LUZ NA KOLE KIEROWNICY 10-30mm
* WAŁ NAPĘDOWY
- MAX. BICIE - 0,8mm
- KRZYŻAKI 2 SZTUKI NA JEDEN WAŁ, 25X63,8mm (W TYM MODELU)
- ŚRUBY MOCUJĄCE - MOMENT 23-30Nm
* PARAMETRY TERENOWE
- KĄT NATARCIA 42°
- KĄT ZEJŚCIA 38°
- KĄT RAMPOWY 32°
- ZDOLNOŚĆ POKONYWANIA WZNIESIEŃ 90%
- PRZEŚWIT PODŁUŻNY 205mm
- PRZEŚWIT POPRZECZNY 224mm
- KĄT POCHYLENIA 45°
- GŁĘBOKOŚĆ BRODZENIA 500mm
* MASY POJAZDU
- MASA WŁASNA OD 930KG
- MASA PRZYCZEPY 1000KG
- ŁADOWNOŚĆ 290KG
- POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA 250l
* WYMIARY
- DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA 3440mm
- ROZSTAW OSI 2030mm
- WYSOKOŚĆ 1675mm
więcej »
* SILNIK 1,3 benzyna
* NADWOZIE 3-DRZWI
* POJEMNOŚĆ: 1298cm
* SKRZYNIA BIEG.: 5-bieg/manual
* MOC MAX.: 70KM
* CYLINDRY/ZAW.: R4/8
* MOMENT MAX.: 103Nm/3500
* HAMULCE PRZÓD: tarczowe
* HAMULCE TYLNE: bębnowe
* OPONY: 235/75 R15
* SPALANIE miejskie: 9,4l/100km
* SPALANIE 90km/h: 7,6l/100km
* SPALANIE 120km/h: 13,8l/100km
* DANE REGULACYJNE SUZUKI SAMURAI 1,3 GAŹNIKOWY ( G13A )
* ŚWIECE ZAPŁONOWE:
STANDARD
- NGK BPR-5ES LUB DENSO W16ER-U
ZIMNE:
- NGK BPR-6ES LUB DENSO W20EXR-U
PRZERWA MIEDZY ELEKTRODAMI 0,7 DO 0,8mm
* APARAT ZAPŁONOWY
- KOLEJNOŚĆ ZAPŁONU 1-3-4-2
- PRZERWA (LUZ) MIEDZY GENERATOREM A PAZURKIEM ROTORA 0,2 DO 0,4MM
- GENERATOR - REZYSTANCJA 130-190 ohm
- KĄT WYPRZEDZENIA ZAPŁONU - 10° PRZY 800 (+/-50) OBR/MIN
* SILNIK - CZTEROSUWOWY, CHŁODZONY WODĄ, 4 CYLINDRY, OHC
- ŚREDNICA CYLINDRA 74,0mm
- POJEMNOŚĆ SKOKOWA 1324cm3
- STOPIEŃ SPRĘŻANIA 8,9:1
- GAŹNIK - HITACHI- SZCZELINA PRZEPUSTNICY (LUZ) W POŁOŻENIU ZAMKNIĘTA 0,36 - 0,62mm
- PEDAŁ GAZU - REGULACJA - GÓRNA DŹWIGNIA 13mm OD ŚCIANKI GRODZIOWEJ
- ZAWORY - DWA ZAWORY NA CYLINDER (REGULACJA PRZY ZIMNYM SILNIKU)
~ SSĄCY 0,13 - 0,17mm
~ WYDECHOWY 0,16 - 0,20mm
~ PASEK ROZRZĄDU - 89 ZĘBÓW X 19mm
* SPRĘŻANIE ( KOMPRESJA)
- STANDARD - 14,0 kg/cm2
- LIMIT - 12,0 kg/cm2
- DOPUSZCZALNA RÓŻNICA MIĘDZY CYLINDRAMI 1,0kg/cm2
* UKŁAD CHŁODZENIA
- CIŚNIENIE W UKŁADZIE CHŁODZENIA 0,9kg/cm2
- POJEMNOŚĆ CHŁODNICY 4,2 l ,
- POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA WYRÓWNAWCZEGO 0,6 l ,
- TOTAL4,8 l
- TERMOSTAT STANDARD - TEMP. OTWARCIA 82°C ; TEMP. PEŁNEGO OTWARCIA - 95°C
- TERMOSTAT "ZIMOWY" - TEMP. OTWARCIA 88°C ; TEMP. PEŁNEGO OTWARCIA - 100°C
* ROZRUSZNIK - 12V ; 60A ; 0,9kW
- BENDIX 8 ZĘBÓW
- KOMUTATOR - ŚREDNICA STANDARD 32mm LIMIT 31mm
* ALTERNATOR - 12V ; 45A
- TEMPERATURA PRACY -30°C DO +90°C
- REGULATOR NAPIĘCIA 14,5V (+- 0,3V)
- PASEK KLINOWY (NAPĘDZAJĄCY ALTERNATOR) - 838 X 9,5 mm
- REGULACJA PASKA KLINOWEGO - UGIĘCIE 6-9mm (PRZY SILE NACISKU 10KG)
* AKUMULATOR - 12V ; 38Ah
* UKŁAD HAMULCOWY - SYSTEM AISIN - JAPOŃSKI - HYDRAULICZNY, DWUOBWODOWY
~ PRZÓD TARCZOWY
- TARCZA HAMULCOWA STANDARD 10mm, LIMIT 8,5mm
- ŚCIĄGACZ DO TARCZY - ŚRUBA M8 - DWIE SZTUKI
- DOPUSZCZALNE BICIE TARCZY - 0,15mm
- KLOCKI HAMULCOWE - GRUBOŚĆ STANDARD 15mm, LIMIT 6mm
- ZACISK HAMULCA - AISIN- ŚREDNICA TŁOCZKA 51mm
~ TYLNE BĘBNOWE
- ŚREDNICA BĘBNA HAMULCOWEGO STANDARD 220mm, LIMIT 222mm
- SZCZĘKI HAMULCOWE 220 X 40mm
- GRUBOŚĆ OKŁADZINY STANDARD 7,0mm, LIMIT 3,0mm
- CYLINDEREK - ŚREDNICA TŁOCZKA 22,2mm
~ POMPA HAMULCOWA DWUSTOPNIOWA - ŚREDNICA TŁOCZKA 22,2mm
~ HAMULEC RĘCZNY - PRAWIDŁOWA REGULACJA - 3-8 ZĄBKÓW NA DŹWIGNI HAMULCA
~ PEDAŁ HAMULCA - LUZ (SKOK JAŁOWY) DO 8mm
* SKRZYNIA BIEGÓW - MANUALNA, 5 BIEGÓW PLUS WSTECZNY - SYNCHRONIZOWANA
- OLEJ MINERALNY : SAE 80W-90, 75W-80, 75W-90
- POJEMNOŚĆ 1,3l
* SKRZYNIA ROZDZIELCZA - REDUKTOR
- PRZEŁOŻENIE - L-2,268 ; H-1,409 ; R-1,409
- OLEJ - TAKI SAM JAK W SKRZYNI BIEGÓW
- POJEMNOŚĆ 0,8l
* PRZEKŁADNIA GŁOWNA, DYFERENCJAŁ
- LUZ MIĘDZYZĘBNY 0,10-0,15mm ( osobiście, w starych egzemplarzach - reguluję na ok.0,5-0,8mm)
- OLEJ - TAKI SAM JAK W SKRZYNI BIEGÓW
- POJEMNOŚĆ - PRZEDNI 2,0l
- TYLNY 1,5l
* PÓŁOŚ PRZEDNIA - PRZEGUB HOMO-KINETYCZNY
- MAX WYCHYLENIE PRZEGUBU 40°
- LUZ WZDŁUŻNY MIĘDZY PRZEGUBEM A PÓŁOSIĄ ORAZ PRZEGUBU - 0mm, LIMIT 1,5mm
* PIASTA PRZEDNIA (KOŁA)
- REGULACJA ŁOŻYSKA PIASTY - MOMENT DOKRĘCENIA NAKRĘTKI ŁOŻYSKA 10-15Nm
- NAKRĘTKA KONTRUJĄCA 60Nm
* ZBIEŻNOŚĆ KÓŁ PRZEDNICH 3mm
* LUZ NA KOLE KIEROWNICY 10-30mm
* WAŁ NAPĘDOWY
- MAX. BICIE - 0,8mm
- KRZYŻAKI 2 SZTUKI NA JEDEN WAŁ, 25X63,8mm (W TYM MODELU)
- ŚRUBY MOCUJĄCE - MOMENT 23-30Nm
* PARAMETRY TERENOWE
- KĄT NATARCIA 42°
- KĄT ZEJŚCIA 38°
- KĄT RAMPOWY 32°
- ZDOLNOŚĆ POKONYWANIA WZNIESIEŃ 90%
- PRZEŚWIT PODŁUŻNY 205mm
- PRZEŚWIT POPRZECZNY 224mm
- KĄT POCHYLENIA 45°
- GŁĘBOKOŚĆ BRODZENIA 500mm
* MASY POJAZDU
- MASA WŁASNA OD 930KG
- MASA PRZYCZEPY 1000KG
- ŁADOWNOŚĆ 290KG
- POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA 250l
* WYMIARY
- DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA 3440mm
- ROZSTAW OSI 2030mm
- WYSOKOŚĆ 1675mm
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Gratuluję autka!
Życzę szerokiej drogi i bezawaryjnej jazdy.
POZDRAWIAM
Zawsze lepsze było wrogiem dobrego
POZDRAWIAM
P.S. Szkoda że nie ma więcej fotek,
autko fajne
A do czego tam się przytulasz na zdjęciu profilowym