Tutaj jesteś:
Samochód
Suzuki Swift Suzuki Swift 1.0 mk4 retro style na 1.3 GTi mk2
- Kupione używane w 2014
- Auto obejrzano 5213 razy
- Online od 9 lat, 9 miesięcy i 2 dni
- Auto polubiono 8 razy
Nazwa auta:
Suzuki Swift 1.0 mk4 retro style na 1.3 GTi mk2
Marka:
Suzuki
Model:
Swift
Generacja:
III
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.0 i
Moc silnika:
131 KM
Przebieg:
24 215 km
Rocznik:
1998
Ponieważ buda w moim GTi z powodu korozji nie nadawała się już do dalszej naprawy trzeba było szukać nowej. I tak oto w moje ręce wpadł Swift 1.0 GLS mk4 OnAir Edition z otwieranym dachem do którego zostało przełożone dosłownie wszystko z GTi mk2 (poza maską, błotnikami i reflektorami).
Silnik:
- nowy komputer z odcinką na 8200obr/min (zamiast 7500)
- kompletny porting głowicy
- komplet nowych zaworów i prowadnic + ich obróbka
- nowe hydrauliczne popychacze zaworowe
- nowe sprężynki zaworowe Cat Cams
- powiększenie + honowanie cylindrów
- tłoki nadwymiarowe ARCO
- nowa pompa olejowa ARCO
- panewki ACL Race
- pierścienie RIK
- cały dół (wał, korbowody, koło zamachowe, docisk sprzęgła i reszta)) dokładnie wyważone
- przepustnica 60mm z Nissana Primery GT (SR20DE)
- świece Denso Irydium
- wałki rozrządu Świątek 260 typ R
- regulowane kółka rozrządu 2101
- strojenie Ecumaster DET3 (sprzedaż, montaż, strojenie) by Chester Ecu-Tune
Tuning
- silnik (szczegóły powyżej)
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge
- dodatkowe zegary AutoGauge Stepper Motor PEAK - temperatura i ciśnienie oleju oraz temperatura płynu chłodniczego z alarmem
- utwardzone poduszki pod silnikiem
- kolektor wydechowy 4-1 (Genie)
- taśma termoizolacyjna kolektora wydechowego (do 1200 stopni)
- wydech o średnicy 2"
- komorowy tłumik końcowy ProCustom robiony na zamówienie
- dedykowany filtr powietrza K&N KIT 57-0102 z dolotem zimnego powietrza ze zderzaka (zmieniony na grzybek SIMOTA)
- felgi 15x7 OZ Racing Superturismo GT i opony Dunlop SP Sport Fastresponse 195/50R15 (na zimę 14" alufelgi Fondmetal + Goodyear UltraGrip 7+ 185/60R14)
- nacinane tarcze hamulcowe Speedmax
- klocki hamulcowe Ferodo Premiere
- dedykowane silikonowe kable zapłonowe Magnecor Competition 8.5mm
- szyby elektryczne ze Swifta GTi 3 generacji
- centralny zamek na pilota
- wnętrze obszyte skórą naturalną
Wnętrze
- skórzana trójramienna kierownica MOMO
- flokowana deska rozdzielcza oraz boczki drzwi + tylne i podpórki półki
- aluminiowe nakładki na pedały Jacky
- oryginalne siedzenia Recaro oraz boczki obszyte czerwono-czarną skórą naturalną i szyte czerwonymi nićmi
Zawieszenie
- sprężyny Vogtland -40mm
- amortyzatory Koni Sport (regulowane)
- komplet pouliretanów z Olkusza (Deuter)
- rozpórki dół przód i tył oraz przód góra
- wiele nowych elementów zawieszenia
Car Audio
- Jednostka sterująca Pioneer DEH4700
- wzmacniacz Caliber CA-504N
- z przodu głośniczki 10cm z podszybia wymienione na zestaw do drzwi 165mm (średnio tonowe) + tweetery
- skrzynia basowa Sony Xplod XS-LB10S 1200W
więcej »
Silnik:
- nowy komputer z odcinką na 8200obr/min (zamiast 7500)
- kompletny porting głowicy
- komplet nowych zaworów i prowadnic + ich obróbka
- nowe hydrauliczne popychacze zaworowe
- nowe sprężynki zaworowe Cat Cams
- powiększenie + honowanie cylindrów
- tłoki nadwymiarowe ARCO
- nowa pompa olejowa ARCO
- panewki ACL Race
- pierścienie RIK
- cały dół (wał, korbowody, koło zamachowe, docisk sprzęgła i reszta)) dokładnie wyważone
- przepustnica 60mm z Nissana Primery GT (SR20DE)
- świece Denso Irydium
- wałki rozrządu Świątek 260 typ R
- regulowane kółka rozrządu 2101
- strojenie Ecumaster DET3 (sprzedaż, montaż, strojenie) by Chester Ecu-Tune
Tuning
- silnik (szczegóły powyżej)
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge
- dodatkowe zegary AutoGauge Stepper Motor PEAK - temperatura i ciśnienie oleju oraz temperatura płynu chłodniczego z alarmem
- utwardzone poduszki pod silnikiem
- kolektor wydechowy 4-1 (Genie)
- taśma termoizolacyjna kolektora wydechowego (do 1200 stopni)
- wydech o średnicy 2"
- komorowy tłumik końcowy ProCustom robiony na zamówienie
- dedykowany filtr powietrza K&N KIT 57-0102 z dolotem zimnego powietrza ze zderzaka (zmieniony na grzybek SIMOTA)
- felgi 15x7 OZ Racing Superturismo GT i opony Dunlop SP Sport Fastresponse 195/50R15 (na zimę 14" alufelgi Fondmetal + Goodyear UltraGrip 7+ 185/60R14)
- nacinane tarcze hamulcowe Speedmax
- klocki hamulcowe Ferodo Premiere
- dedykowane silikonowe kable zapłonowe Magnecor Competition 8.5mm
- szyby elektryczne ze Swifta GTi 3 generacji
- centralny zamek na pilota
- wnętrze obszyte skórą naturalną
Wnętrze
- skórzana trójramienna kierownica MOMO
- flokowana deska rozdzielcza oraz boczki drzwi + tylne i podpórki półki
- aluminiowe nakładki na pedały Jacky
- oryginalne siedzenia Recaro oraz boczki obszyte czerwono-czarną skórą naturalną i szyte czerwonymi nićmi
Zawieszenie
- sprężyny Vogtland -40mm
- amortyzatory Koni Sport (regulowane)
- komplet pouliretanów z Olkusza (Deuter)
- rozpórki dół przód i tył oraz przód góra
- wiele nowych elementów zawieszenia
Car Audio
- Jednostka sterująca Pioneer DEH4700
- wzmacniacz Caliber CA-504N
- z przodu głośniczki 10cm z podszybia wymienione na zestaw do drzwi 165mm (średnio tonowe) + tweetery
- skrzynia basowa Sony Xplod XS-LB10S 1200W
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (2)
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Suzuki Swift Suzuki Swift 1.0 mk4 retro style na 1.3 GTi mk2, Mitsubishi Galant V6 Avance Biały Miś
Wcześniej jeździł:
Suzuki Swift 1.3 GTi
Komentarze (8)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 14 godzin temu, przez niki129
Szukałem i szukałem , taniego dostawczaka w przyzwoitym stanie z klimatyzacją.
Nie jest to łatwe coś takiego znaleźć.
Znalazła się Dacia, bardzo fajny stan i mega dobrej cenie, nie ma co ...
6
komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez yatsec
I znowu stajnia się rozrosła. Trochę niekontrolowanie bo dobiłem do 13 aut a mówiłem sobie, że będę ją zmniejszać a nie zwiększać.
Życie pokazuje jednak, że łatwiej kupić niż ...
2
komentarze
Dodano: 2 dni temu, przez Egontar
Tym razem trochę o Picadorze, który powrócił na ojcowskie łono ;) Ponownie stałem się jego współwłaścicielem razem z młodszą córą Dlatego też przed przekazaniem jej do jazdy ...
2
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Na ulicach raczej ich nie spotykałem.
POZDRAWIAM
No GTi są dość znane i do tej pory dużo ich jeździ w rajdach
POZDRAWIAM
Chodzi o OnAir czy o GTi??
Gratuluję i życzę szerokiej drogi.
POZDRAWIAM
Jest OK
Pozdrawiam