Tutaj jesteś:
Samochód
TATA Indica "Tata" ;)
- Kupione używane w 2011
- Auto obejrzano 1321 razy
- Online od 13 lat, 9 miesięcy i 29 dni
- Auto polubiono 99 razy
Nazwa auta:
"Tata" ;)
Marka:
TATA
Model:
Indica
Generacja:
I
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.4 DICOR
Moc silnika:
70 KM
Przebieg:
59 126 km
Rocznik:
2010
Auto pożyczone od firmy, czyli prawie służbowe. :) Mój pierwszy samochód + "darowanemu koniowi.." = zadowolony posiadacz. ;)
UPDATE luty 2012: Przesiadłem się na auto już naprawdę służbowę, nową Octavię, więc teraz, mając porównanie i pewien dystans mogę ocenić ten model Taty. Starałem się wybrać te uwagi, które nie są tylko moimi osobistymi ocenami ale też są w miarę zgodne z opinią znajomych, pasażerów i okazjonalnych kierowców tego auta. Usunąłem też uwagi dotyczące tylko tego modelu albo jego konkretnego stanu (np. trzeszczące wycieraczki czy pękająca skóra na gałce skrzyni biegów):
*Zalety*:
- całkiem ładny z zewnątrz :) i mający niebrzydkie zegary w środku,
- dużo miejsca z tyłu (na pewno więcej niż w Yaris I i II!),
- dobra widoczność w każdą stronę, nie za duże słupki + duże wszystkie lusterka,
- dobra zwrotność i niewielkie rozmiary dające wygodne manewry na zatłoczonych parkingach i łatwe znajdowanie miejsc,
- dobre przyśpieszenie przy prędkościach miejskich, szczególnie w zakresie 30-50 km/h,
- rozgrzany silnik przy prędkościach 80-120 km/h chodzi ładnie i równo,
- dająca sobie radę w nawet w duże upały klimatyzacja,
- pełna elektryka szyb w standardzie,
- przyzwoity jak na tę klasę bagażnik (chyba ciut większy niż w Yaris II),
- prędkość maksymalna to realnie ok. 145km/h co pozwalało jeździć na autostradzie z butem w gazie jako tempomatem utrzymującym legalną (z zapasem błędu) prędkość ;),
*Wady*:
- bardzo słaby komfort akustyczny - kiepskie wyciszenie + drażniący dźwięk silnika przy *niższych* prędkościach (ale zaznaczam, że do diesel! - Tata benzynowa brzmi już o wiele lepiej) + bardzo głośne szumy powietrza przy *wyższych* prędkościach,
- nieprecyzyjna, megahacząca, "galaretowata" i wymagająca długich ruchów skrzynia biegów (moja dziewczyna odmawiała jeżdżenia na 5-ce, bo nie udawało jej się jej wbijać..),
- twarde, niedopasowane do kształtu ciała i niewygodne, nieregulowane na wysokość fotele, z mocno ograniczoną możliwością odsunięcia do tyłu + kierownica regulowana tylko w jednej płaszczyźnie,
- osiągi za dobre aby jeździć w trasie za TIRami, ale za słabe, aby je bezpiecznie wyprzedzać (słabe przyśpieszenie przy prędkościach >80km/h);
- fatalny oryginalny zestaw nagłośnienia - 2 bardzo lipne głośniki plus brak radia fabrycznego (w moim modelu),
- brzydka, kiepskiej jakości plastikowa, źle spasowana deska rozdzielcza,
- problemy z parowaniem i wolnym odparowywaniem szyb przy dużej wilgotności powietrza,
- sterowanie szybami przy skrzyni biegów + brak otwierania i zamykania jednym naciśnięciem,
więcej »
UPDATE luty 2012: Przesiadłem się na auto już naprawdę służbowę, nową Octavię, więc teraz, mając porównanie i pewien dystans mogę ocenić ten model Taty. Starałem się wybrać te uwagi, które nie są tylko moimi osobistymi ocenami ale też są w miarę zgodne z opinią znajomych, pasażerów i okazjonalnych kierowców tego auta. Usunąłem też uwagi dotyczące tylko tego modelu albo jego konkretnego stanu (np. trzeszczące wycieraczki czy pękająca skóra na gałce skrzyni biegów):
*Zalety*:
- całkiem ładny z zewnątrz :) i mający niebrzydkie zegary w środku,
- dużo miejsca z tyłu (na pewno więcej niż w Yaris I i II!),
- dobra widoczność w każdą stronę, nie za duże słupki + duże wszystkie lusterka,
- dobra zwrotność i niewielkie rozmiary dające wygodne manewry na zatłoczonych parkingach i łatwe znajdowanie miejsc,
- dobre przyśpieszenie przy prędkościach miejskich, szczególnie w zakresie 30-50 km/h,
- rozgrzany silnik przy prędkościach 80-120 km/h chodzi ładnie i równo,
- dająca sobie radę w nawet w duże upały klimatyzacja,
- pełna elektryka szyb w standardzie,
- przyzwoity jak na tę klasę bagażnik (chyba ciut większy niż w Yaris II),
- prędkość maksymalna to realnie ok. 145km/h co pozwalało jeździć na autostradzie z butem w gazie jako tempomatem utrzymującym legalną (z zapasem błędu) prędkość ;),
*Wady*:
- bardzo słaby komfort akustyczny - kiepskie wyciszenie + drażniący dźwięk silnika przy *niższych* prędkościach (ale zaznaczam, że do diesel! - Tata benzynowa brzmi już o wiele lepiej) + bardzo głośne szumy powietrza przy *wyższych* prędkościach,
- nieprecyzyjna, megahacząca, "galaretowata" i wymagająca długich ruchów skrzynia biegów (moja dziewczyna odmawiała jeżdżenia na 5-ce, bo nie udawało jej się jej wbijać..),
- twarde, niedopasowane do kształtu ciała i niewygodne, nieregulowane na wysokość fotele, z mocno ograniczoną możliwością odsunięcia do tyłu + kierownica regulowana tylko w jednej płaszczyźnie,
- osiągi za dobre aby jeździć w trasie za TIRami, ale za słabe, aby je bezpiecznie wyprzedzać (słabe przyśpieszenie przy prędkościach >80km/h);
- fatalny oryginalny zestaw nagłośnienia - 2 bardzo lipne głośniki plus brak radia fabrycznego (w moim modelu),
- brzydka, kiepskiej jakości plastikowa, źle spasowana deska rozdzielcza,
- problemy z parowaniem i wolnym odparowywaniem szyb przy dużej wilgotności powietrza,
- sterowanie szybami przy skrzyni biegów + brak otwierania i zamykania jednym naciśnięciem,
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Mazda MX-5 "Nowa" ;D, Skoda Octavia
Wcześniej jeździł:
Mercedes Klasa C "Nowy" ;), TATA Indica "Tata" ;)
Komentarze (11)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 18 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 26 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
POZDRAWIAM
Doanpa50: pewnie ktoś się ucieszył z nowej Taty (no prawie...) na aWc