Tutaj jesteś:
Samochód
Toyota Auris hybrydowe cudo
- Kupione nowe w 2013
- Auto obejrzano 2368 razy
- Online od 11 lat, 11 miesięcy i 6 dni
- Auto polubiono 108 razy
Nazwa auta:
hybrydowe cudo
Marka:
Toyota
Model:
Auris
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.8 HSD
Przebieg:
4 285 km
Rocznik:
2013
Miłość do toyota pozostała. Z racji przebiegow i chęci posiadania dobrze wyposażonego autka, wybór padł na hybryde w wersji premium z pakietem comfort... Czy słusznie, zobaczymy za kilka lat ;)
Odbiór z salonu 22.07.2013. Zaczynamy przygodę z czymś całkiem nowym. Pierwszy nowy samochód a do tego tak zaawansowany technicznie. Dla mnie to duży przeskoki po dwóch prostych i klasycznych używanych autach.
Lista wyposażenia mojego Aurisa:
7 poduszek powietrznych
ABS + EBD + BA
System stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji VSC + TRC
HAC (system wspomagający pokonywanie podjazdów)
ISOFIX na skrajnych tylnych miejscach i wyłącznik poduszki pasażera
Sygnalizacja niezapiętych pasów na przednich siedzeniach
Immobilizer
Zestaw naprawczy
Światła do jazdy dziennej typu LED
Lampy przeciwmgielne
Felgi aluminiowe, opony 195/65/R15
Tylny spojler
Lakierowane klamki i lusterka zewnętrzne
Lakierowane na grafitowo elementy ozdobne przedniego i tylnego zderzaka
Chromowane listwy w przednim i tylnym zderzaku
Kierunkowskazy w lusterkach
Chromowana listwa na dolnej krawędzi okien
Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
Wspomaganie kierownicy i regulacja w dwóch płaszczyznach
Światła z systemem opóźnionego wyłączania „Follow me home”
Komputer pokładowy
Centralny wyświetlacz na desce rozdzielczej: średnie spalanie, zasięg, średnia prędkość,
czas podróży, chwilowe spalanie
Centralny zamek sterowany pilotem
Elektrycznie regulowane szyby przednie
Klimatyzacja automatyczna jednostrefowa/dwustrefowa
Skórzana kierownica
Uruchamianie samochodu przyciskiem START
Dzielona (60/40) oraz składana tylna kanapa
Regulacja wysokości fotela kierowcy i pasażera
System multimedialny Toyota Touch & GO z bluetooth i sterowaniem na kierownicy
Kamera cofania
system automatycznego parkowania (sipa) z czujnikami z przodu i z tyłu
podwójna podłoga bagażnika z systemem składania kanapy w płaską podłogę
elektrycznie regulowane szyby tylne
podgrzewane fotele przednie z podparciem lędźwiowym fotela kierowcy
więcej »

Odbiór z salonu 22.07.2013. Zaczynamy przygodę z czymś całkiem nowym. Pierwszy nowy samochód a do tego tak zaawansowany technicznie. Dla mnie to duży przeskoki po dwóch prostych i klasycznych używanych autach.
Lista wyposażenia mojego Aurisa:
7 poduszek powietrznych
ABS + EBD + BA
System stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji VSC + TRC
HAC (system wspomagający pokonywanie podjazdów)
ISOFIX na skrajnych tylnych miejscach i wyłącznik poduszki pasażera
Sygnalizacja niezapiętych pasów na przednich siedzeniach
Immobilizer
Zestaw naprawczy
Światła do jazdy dziennej typu LED
Lampy przeciwmgielne
Felgi aluminiowe, opony 195/65/R15
Tylny spojler
Lakierowane klamki i lusterka zewnętrzne
Lakierowane na grafitowo elementy ozdobne przedniego i tylnego zderzaka
Chromowane listwy w przednim i tylnym zderzaku
Kierunkowskazy w lusterkach
Chromowana listwa na dolnej krawędzi okien
Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
Wspomaganie kierownicy i regulacja w dwóch płaszczyznach
Światła z systemem opóźnionego wyłączania „Follow me home”
Komputer pokładowy
Centralny wyświetlacz na desce rozdzielczej: średnie spalanie, zasięg, średnia prędkość,
czas podróży, chwilowe spalanie
Centralny zamek sterowany pilotem
Elektrycznie regulowane szyby przednie
Klimatyzacja automatyczna jednostrefowa/dwustrefowa
Skórzana kierownica
Uruchamianie samochodu przyciskiem START
Dzielona (60/40) oraz składana tylna kanapa
Regulacja wysokości fotela kierowcy i pasażera
System multimedialny Toyota Touch & GO z bluetooth i sterowaniem na kierownicy
Kamera cofania
system automatycznego parkowania (sipa) z czujnikami z przodu i z tyłu
podwójna podłoga bagażnika z systemem składania kanapy w płaską podłogę
elektrycznie regulowane szyby tylne
podgrzewane fotele przednie z podparciem lędźwiowym fotela kierowcy
Blog auta (3)
Witajcie,
w ostatnich dniach odbyłem auriskiem pierwszą trasę. Jechałem do Gdańska i z powrotem. Wybrałem trasę S7, gdyż zgodnie ze wskazówkami serwisu nie powinienem póki co przekraczać ...
6
komentarzy
Autko, tak jak było zaplanowane, odebrałem wczoraj. Wszystko w najlepszym porządku. Czekało na mnie na parkingu. Pani, która m sprzedawała to cudo opowiedziała o każdej części tego autka ;). ...
10
komentarzy
Zaliczkę wplacilem nieco ponad tydzień temu, auto na szczęście było już na stocku więc nie musiałem długo czekać. Już w czwartek było w salonie Wisniewski w mosciskach, zamontowano alarm, ...
7
komentarzy
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Volkswagen Polo, Audi A4, Audi A4, Audi A4, BMW Seria 3, BMW Seria 2, 54654654, Audi A5, Audi A4, Plymouth Voyager, BMW i8, Audi A4, Aston Martin DB9, Audi A3 Suzuki GSX 1300R Hayabusa, BMW Seria 3, Bentley Azure, BMW Seria 3, Bentley Arnage, Audi A8, Cadillac DTS, Bentley Azure, BMW Z4, Audi A7 asdasd, Audi A7 gaz, BMW X4 Samochodzik na gaz, BMW i8, BMW i8 x4, Volvo V70 ssssssssss, Acura CL, Acura CL, Bugatti EB 118, BMW Seria 2 asd, Renault Thalia 333, Abarth 500 57567567, Abarth Grande Punto pppppp, Ferrari 456 GTA ga, Audi Q7 dsa, Toyota Auris hybrydowe cudo, Ford Fiesta Titanium Platinium X, Plymouth Voyager
Komentarze (21)
Dodano: 11 lat temu
Do Nortonn: Subiektywnie przód jest piękny, tył... hmmm. jest "interesujący" i chyba ma tylu zwolenników ilu przeciwników wśród osób, które oglądały ten samochód na żywo. Ponoś w realu wygląda lepiej niż na zdjęciach, choć osobiście jakbym miał narysować tył tego samochodu zrobiłbym to inaczej
Co kto lubi.

Co kto lubi.
Dodano: 11 lat temu
Odebrany
na razie cieżko o obiektywizm bo wiadomo nowość. Póki co cicho, miło, wygodnieitd. 15' to rzeczywiście mało, może w przyszłości trochę urosna ale wiadomo o co chodzi Toyocie i mi - nabywcy, o spalanie a wiadomo,ze opory na takich oponach są mniejsze... Koni ma 136 (suma silnika spalinowego i elektrycznego) spalinową ma 90. Wiadomo,demon prędkości to to nie jest ale jak dla mnie (95 proc. Przebiegu to warszawa) wystarczy


Dodano: 11 lat temu
Powitać, powitać
. Będę śledzić Twoje doświadczenia z użytkowania tego auta. Co do osobistej konfiguracji - to moje doświadczenia wskazują, że wszystko zależy od salonu. Są takie, którym zależy - by natychmiast zabrać to, co pod ręką a są takie, które skonfigurują Ci auto zgodnie z marzeniami. Pozdrawiam i życzę samej przyjemności
![[papa] [papa]](/imgs/emoticons/papaico.gif)
![[car] [car]](/imgs/emoticons/car.gif)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 4 dni temu, przez humvee5
"Jeśli samochody cię użądliły i ta opuchlizna nie schodzi, to nic z tym nie zrobisz". To wyjaśnia, czemu dziennie na spędzamy na aWc średnio kilka minut, by podpatrzeć użądlenia u innych, ...
15
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez darek-k
Poprzednie Xenon słabo świeciły,
tym razem wybór padł na żarówki Xenon Philips i postojówki osram blue
koszty
żarówki Xenon Philips - 399zł
Osram w5w Cool Blue Intense - 26zł ...
4
komentarze
Dodano: 5 dni temu, przez darek-k
płyn hamulcowy koloru herbaty, czy ktoś to kiedyś zmieniał nie wiadomo, ale trzeba było się za to zabrać, oraz tarcze z tyłu, bo miały bicie choć nie wykazywały znacznego zużycia
koszty ...
3
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych
