Tutaj jesteś:
Samochód
Toyota Camry
- Kupione używane w 2020
- Auto obejrzano 1272 razy
- Online od 4 lat, 7 miesięcy i 4 dni
- Auto polubiono 6 razy
Marka:
Toyota
Model:
Camry
Generacja:
VI
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
2.4 Hybrid
Przebieg:
67 109 km
Rocznik:
2009
Camry hybrid,auto nad którego zakupem długo się zastanawiałem męcząc się w niewygodnej pozycji za kierownicą Priusa,miał to być kompromis pomiędzy ekonomiką Priusa i komfortem Mercedesa.Znowu po drodze była myśl o leasingu nowego auta konkretnie Corolli,przejechałem się tym autem,bez sprzedawcy bo dostałem auto do samodzielnego testu na ponad godzinę.Nowa Corolla choć cichsza i bardziej komfortowa od poprzedniczki to jednak nie to zwłaszcza dla kogoś kto jeżdzi Mercedesem,nawet kilkunastoletnim.Głośny szum powietrza pojawiający się już po przekroczeniu setki robi złe wrażenie,do tego parę innych wadliwych rozwiązań i zrezygnowałem z myśli o nowym aucie.
Na placu boju pozostały Camry i Mondeo w wersjach hybrydowych więc zacząłem poważnie analizować ogłoszenia.Przejechałem się taką Toyotą z przebiegiem 320tkm i mimo widocznego zaniedbania śmigała całkiem nieżle.Jakiś czas obserwowałem Camry w salonie w Jaśle jednak nie chciało mi się tak daleko jeżdzić,jednak w końcu zdecydowałem się na wycieczkę w Bieszczdy by obejrzeć to auto,prawdziwy przebieg ok.85tkm,jeden właściciel od momentu zakupu w USA,stan jak po wyjeżdzie z fabryki to było intrygujące.
Oględziny potwierdziły stan auta i tak stałem się właścicielem złotawej Toyoty,pierwszego mojego auta w cenie najwyższej dla modelu i rocznika mając nadzieję na długotrwałą tanią po zamontowaniu LPG,bezawaryjną i komfortową eksploatację.
Piszę ten tekst po czterech miesiącach i prawie 9 tys.przejechanych kilometrów i coś już na temat tego auta mogę powiedzieć,tak więc jest to typowy kompromis nie ma ani ekonomiki Priusa ani komfortu Mercedesa,owszem nic się nie psuje,zbliża się serwis olejowy który będzie nieco droższy niż w Priusie.Jednak spalanie w mieście i poza nim jest o 50% większe,na szybkich trasach różnice są mniejsze.Do komfortu Mercedesa daleka droga,jakość wykończenia,wygłuszenie znacznie odbiega od standardu aut z gwiazdą na masce,silnik jest cichy jednak szumy powietrza,praca opon są wyrażnie słyszalne choć wciąż jest lepiej niż w nowej Corolli.Do tego jakość materiałów wykończenia wnętrza i ich spasowanie też pozostawia nieco do życzenia a niska ładowność i mały bagażnik ograniczony dodatkowo kołem zapasowym które po montażu LPG powędrowało o piętro wyżej raczej dyskwalifikuje to auto jako komfortową limuzynę podróżną dla czwórki ze sporą nadwagą.
Camry pozostanie jako moje narzędzie pracy i auto do sprawnego poruszania się w miejskiej dżungli a na trasy i rodzinne wyjazdy kupiłem inne auto.
więcej »
Na placu boju pozostały Camry i Mondeo w wersjach hybrydowych więc zacząłem poważnie analizować ogłoszenia.Przejechałem się taką Toyotą z przebiegiem 320tkm i mimo widocznego zaniedbania śmigała całkiem nieżle.Jakiś czas obserwowałem Camry w salonie w Jaśle jednak nie chciało mi się tak daleko jeżdzić,jednak w końcu zdecydowałem się na wycieczkę w Bieszczdy by obejrzeć to auto,prawdziwy przebieg ok.85tkm,jeden właściciel od momentu zakupu w USA,stan jak po wyjeżdzie z fabryki to było intrygujące.
Oględziny potwierdziły stan auta i tak stałem się właścicielem złotawej Toyoty,pierwszego mojego auta w cenie najwyższej dla modelu i rocznika mając nadzieję na długotrwałą tanią po zamontowaniu LPG,bezawaryjną i komfortową eksploatację.
Piszę ten tekst po czterech miesiącach i prawie 9 tys.przejechanych kilometrów i coś już na temat tego auta mogę powiedzieć,tak więc jest to typowy kompromis nie ma ani ekonomiki Priusa ani komfortu Mercedesa,owszem nic się nie psuje,zbliża się serwis olejowy który będzie nieco droższy niż w Priusie.Jednak spalanie w mieście i poza nim jest o 50% większe,na szybkich trasach różnice są mniejsze.Do komfortu Mercedesa daleka droga,jakość wykończenia,wygłuszenie znacznie odbiega od standardu aut z gwiazdą na masce,silnik jest cichy jednak szumy powietrza,praca opon są wyrażnie słyszalne choć wciąż jest lepiej niż w nowej Corolli.Do tego jakość materiałów wykończenia wnętrza i ich spasowanie też pozostawia nieco do życzenia a niska ładowność i mały bagażnik ograniczony dodatkowo kołem zapasowym które po montażu LPG powędrowało o piętro wyżej raczej dyskwalifikuje to auto jako komfortową limuzynę podróżną dla czwórki ze sporą nadwagą.
Camry pozostanie jako moje narzędzie pracy i auto do sprawnego poruszania się w miejskiej dżungli a na trasy i rodzinne wyjazdy kupiłem inne auto.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (2)
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (1)
Obserwują to auto:
Dodaj do obserwowanych
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Wcześniej jeździł:
Opel Astra, Volvo V60, BMW Seria 3, Peugeot 508, Citroen C5, Volkswagen Passat, Audi A8, Toyota Camry, BMW X3, Toyota Prius, Mercedes Klasa E, Mercedes Klasa E, Volkswagen Passat TeDi II, Volkswagen Passat, Audi A6 2.0E, Volkswagen Passat Turbi, Opel Omega 16v V 2.0, ¯uk A11, Opel Astra CLECOTEC, Ford Mondeo, MTZ 80, W³adymirec T 25, MTZ 82, Same Laser 100, Volkswagen Passat TeDi, Opel Omega 16v, Opel Vectra, Ford Mondeo Fordeo, Audi 100 Red Cruiser, Syrena 105, Fiat 125p, FSO 1500, FSO 1500, Audi 100, Opel Rekord, Fiat 126p "Maluch", Audi 100, Opel Rekord, Audi 100, Citroen BX, Opel Rekord, Opel Rekord, Opel Omega, Audi 100, Opel Vectra, Volkswagen Passat
Komentarze (10)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 4 dni temu, przez humvee5
"Jeśli samochody cię użądliły i ta opuchlizna nie schodzi, to nic z tym nie zrobisz". To wyjaśnia, czemu dziennie na spędzamy na aWc średnio kilka minut, by podpatrzeć użądlenia u innych, ...
15
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez darek-k
Poprzednie Xenon słabo świeciły,
tym razem wybór padł na żarówki Xenon Philips i postojówki osram blue
koszty
żarówki Xenon Philips - 399zł
Osram w5w Cool Blue Intense - 26zł ...
4
komentarze
Dodano: 5 dni temu, przez darek-k
płyn hamulcowy koloru herbaty, czy ktoś to kiedyś zmieniał nie wiadomo, ale trzeba było się za to zabrać, oraz tarcze z tyłu, bo miały bicie choć nie wykazywały znacznego zużycia
koszty ...
3
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Galerię elegancko rozbudowałeś
Ale widzę ją jako Twoje byłe auto - czyli jednak sprzedana?
Wszystko tutaj się wali...
Poza tym jak każda Camry. Lałes benzynę i płynąłeś dalej.
Kiedyś stare Camry i Avalon'y (nie mylić z nawalony lub działami) bardzo mi się podobały, jak i Lexusy. Z nowszymi kontaktu bliższego nie miałem, a już na pewno nie z hybrydami.
Czekam na bardziej szczegółową relację fotograficzną