Tutaj jesteś:
Samochód
Toyota Supra Fast 750ps
- Kupione nowe w 1993
- Auto obejrzano 5313 razy
- Online od 14 lat, 6 miesięcy i 16 dni
- Auto polubiono 1935 razy
Nazwa auta:
Fast 750ps
Marka:
Toyota
Model:
Supra
Generacja:
IV
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
3.0 i 24V T-turbo
Moc silnika:
750 KM
Rocznik:
1993
Pojemność: 2997 cm3
Moc: 750 KM
Przysp.: 0-100 km/h ok.3.50 s
Zużycie paliwa: 60.00 l/100km
Rodzaj paliwa: PB98
Pseudo: Smok :-P
Opis:
-Witam wszystkich przedstawiam wam moją Suprę MKIV 3.0 Twin Turbo (tuning jedno duże turbo (GT67).
Tuning:
-Tuned by John Reed.
-Nowo wybudowany silnik!
-Nieortodoksyjny Racing Cam Gears
-Kute korbowody Pauter
-Kute tłoki JE
-Kompletny sprzęt ARP
-Łożyska Clevite77
-Woda chłodnicy Fluidyne
-Podwójny wentylator Flex-a-Lite
-25-seria chłodnicy oleju z termostatem 80 °GReddy ---- PHR Etap 2 + turbosprężarka (GT67) Z MOŻLIWOŚCIĄ PODKRĘCENIA MOCY DO OKOŁO 800KM!!!
-50-cio mm Rozgałęzienie HKS
-HKS GT 60-cio mm otwarcie spalin
-K & N otwiera filtr powietrza
-GReddy 3-Row FMIC
-HKS SSQV
-272 ° krzywek
-Shim-under wiadro konwersji HKS 1.8mm metalowe uszczelki głowicy
-HyperMedallion Tanabe 85mm
-PHR 3 calowy Mid / Downpipe -6-biegów mała prędkość czyli lepsze przyspieszenie
-RPS Etap 3 Carbon Spiekany Metal 6-ramię z piasty zawieszenia
-Aluminiowe koło zamachowe Fidanza
-H & R coilover zawieszenia
-Cusco Domstebe ----- Gen Profec B II Boost Controller GReddy BCC
-GReddy 60-cio mm zwiększenie wyświetlania Peak/ Hold
-GReddy 60-cio mm wyświetlacz Temperatury Oleju Peak / Hold
-GReddy 60-cio mm EGT wyświetlacz Peak / Hold
-GReddy Turbo Timer Harness + Zeitronix Szerokopasmowe Kit
-MAP ECU Short Shifter
-TRD szybkościomierza
-felgi Firmy Keskin Model: KT4 19-calowe
-Wielki wydech
-Tylne światła wymienione
-Chip Tuning
-Opony na zamówienie z Firmy Fulda wytrzymujące około 360 km/h
-Turbo jest nastawione na 1.2bar maximum turba to 1.3bara.
-Jak turbo było by na max nastawione to prędkość maksymalna wynosiła by około 340km/h
-Wszystkie części ściągnięte z USA
WsZyStKo ZaReJeStRoWaNe
-Powiem tyle tuning kosztował mnie około 35tyś.Euro.
Silnik:
-o pojemności 2997cm3 turbo(GT67)
-Typ silnika wielopunktowy wtrysk
-Montaż silnika z przodu, podłużnie
-Rodzaj wałka rozrządu DOHC
-Cylindry rzędowy
-Liczba cylindrów 6
-Liczba zaworów na cylinder 4
-Dwa wałki rozrządu w głowicy i 24 zawory
- 6 - biegowa sportowa skrzynia firmy GETRAG
-System kontroli trakcji oraz ABS uwzględniający podczas działania promień skrętu - ułatwia to hamowanie na zakręcie
-Hamulce na wszystkich kołach wentylowane
-Cztero tłoczkowe zaciski z przodu, dwu tłoczkowe z tyłu
-System podnoszenia tylnego zawieszenia podczas cofania który był montowany w nowszej wersji z 1997r
Nadwozie:
-Długość 4520mm
-Wysokość 1200mm
-Szerokość 1810mm
-Rozstaw osi 2550mm
-Pojemność baku 80L
-Masa własna 1570 kg
-Dopuszczalna masa 1790 kg
-Coupe/targa
Wnętrze:
-Obszyte czarna skora, wymieniona -Gałka skrzyni biegów na MOMO oraz -Boczne zegary z temp oleju itd.
-Liczba miejsc 4
-Maksymalna objętość bagażnika 315L
-Minimalna objętość bagażnika 185L
Zawieszenie:
-Obniżone
Car Audio:
-Fabryczne głośniki a radio Blaupunkt.;-)
Pamiętna podróż/przygoda:
-Rozerwanie Turba... :-/
Perspektywy:
-Może kupno skrzyni biegów pól-automatycznej koszt dobrej skrzyni biegów około (5000 euro)
-Kupienie większej turbiny i podniesienie mocy do ok. 900km ;-]
Plusy i minusy pojazdu:
No to zaczniemy od plusów :P:
+Bardzo dobre przyspieszenie
+Dość duża prędkość
+Bardzo dobrze się prowadzi
+Zdejmowany dach (targa) co jest również minusem ponieważ jest cięższa od supry ze zwykłym dachem. :p
+Bardzo dobre hamulce
+Dziewczyny się oglądają :P
+Pssssssssst chyba każdy wie o co chodzi :-D
No a teraz minusy :-/:
-Dużo żre paliwa 60 l jak się depnie a przy spokojnej jeździe zmieści się w 20 l na 100km.
Osiągnięcia:
280km/h na wiadukcie w Opolu od strony Ozimka. kto mieszka w okolicach opola to wie gdzie :-P. dało by rade więcej ale na górce tego wiaduktu balem się ze wylecę w powietrze bo nie miałem spojlera z przodu. :-PP
W Niemczech min.Porsche 911GT3 zjedzone na autostradzie xD
A w Polsce min. Bmw M3 zjedzone i kilka innych kozaków padło. xD
Raz nawet gościu przechwalał się swoim BMW z silnikiem 4.4 i 350km twierdził że mnie pozamiata bo ma większą pojemność silnika (większej bzdury od tej nigdy nie słyszałem) a jakoś teraz za każdym razem jak jestem w Polsce to nie chce się ścigać ciekawa sprawa co nie? :P
-Tekst policjanta do swojego kolegi policjanta jak mnie zatrzymali. Ej chodź tylko... patrz na ten licznik u nas się już kończy a u niego dopiero zaczyna. haha ;D xD
więcej »
Moc: 750 KM
Przysp.: 0-100 km/h ok.3.50 s
Zużycie paliwa: 60.00 l/100km
Rodzaj paliwa: PB98
Pseudo: Smok :-P
Opis:
-Witam wszystkich przedstawiam wam moją Suprę MKIV 3.0 Twin Turbo (tuning jedno duże turbo (GT67).
Tuning:
-Tuned by John Reed.
-Nowo wybudowany silnik!
-Nieortodoksyjny Racing Cam Gears
-Kute korbowody Pauter
-Kute tłoki JE
-Kompletny sprzęt ARP
-Łożyska Clevite77
-Woda chłodnicy Fluidyne
-Podwójny wentylator Flex-a-Lite
-25-seria chłodnicy oleju z termostatem 80 °GReddy ---- PHR Etap 2 + turbosprężarka (GT67) Z MOŻLIWOŚCIĄ PODKRĘCENIA MOCY DO OKOŁO 800KM!!!
-50-cio mm Rozgałęzienie HKS
-HKS GT 60-cio mm otwarcie spalin
-K & N otwiera filtr powietrza
-GReddy 3-Row FMIC
-HKS SSQV
-272 ° krzywek
-Shim-under wiadro konwersji HKS 1.8mm metalowe uszczelki głowicy
-HyperMedallion Tanabe 85mm
-PHR 3 calowy Mid / Downpipe -6-biegów mała prędkość czyli lepsze przyspieszenie
-RPS Etap 3 Carbon Spiekany Metal 6-ramię z piasty zawieszenia
-Aluminiowe koło zamachowe Fidanza
-H & R coilover zawieszenia
-Cusco Domstebe ----- Gen Profec B II Boost Controller GReddy BCC
-GReddy 60-cio mm zwiększenie wyświetlania Peak/ Hold
-GReddy 60-cio mm wyświetlacz Temperatury Oleju Peak / Hold
-GReddy 60-cio mm EGT wyświetlacz Peak / Hold
-GReddy Turbo Timer Harness + Zeitronix Szerokopasmowe Kit
-MAP ECU Short Shifter
-TRD szybkościomierza
-felgi Firmy Keskin Model: KT4 19-calowe
-Wielki wydech
-Tylne światła wymienione
-Chip Tuning
-Opony na zamówienie z Firmy Fulda wytrzymujące około 360 km/h
-Turbo jest nastawione na 1.2bar maximum turba to 1.3bara.
-Jak turbo było by na max nastawione to prędkość maksymalna wynosiła by około 340km/h
-Wszystkie części ściągnięte z USA
WsZyStKo ZaReJeStRoWaNe
-Powiem tyle tuning kosztował mnie około 35tyś.Euro.
Silnik:
-o pojemności 2997cm3 turbo(GT67)
-Typ silnika wielopunktowy wtrysk
-Montaż silnika z przodu, podłużnie
-Rodzaj wałka rozrządu DOHC
-Cylindry rzędowy
-Liczba cylindrów 6
-Liczba zaworów na cylinder 4
-Dwa wałki rozrządu w głowicy i 24 zawory
- 6 - biegowa sportowa skrzynia firmy GETRAG
-System kontroli trakcji oraz ABS uwzględniający podczas działania promień skrętu - ułatwia to hamowanie na zakręcie
-Hamulce na wszystkich kołach wentylowane
-Cztero tłoczkowe zaciski z przodu, dwu tłoczkowe z tyłu
-System podnoszenia tylnego zawieszenia podczas cofania który był montowany w nowszej wersji z 1997r
Nadwozie:
-Długość 4520mm
-Wysokość 1200mm
-Szerokość 1810mm
-Rozstaw osi 2550mm
-Pojemność baku 80L
-Masa własna 1570 kg
-Dopuszczalna masa 1790 kg
-Coupe/targa
Wnętrze:
-Obszyte czarna skora, wymieniona -Gałka skrzyni biegów na MOMO oraz -Boczne zegary z temp oleju itd.
-Liczba miejsc 4
-Maksymalna objętość bagażnika 315L
-Minimalna objętość bagażnika 185L
Zawieszenie:
-Obniżone
Car Audio:
-Fabryczne głośniki a radio Blaupunkt.;-)
Pamiętna podróż/przygoda:
-Rozerwanie Turba... :-/
Perspektywy:
-Może kupno skrzyni biegów pól-automatycznej koszt dobrej skrzyni biegów około (5000 euro)
-Kupienie większej turbiny i podniesienie mocy do ok. 900km ;-]
Plusy i minusy pojazdu:
No to zaczniemy od plusów :P:
+Bardzo dobre przyspieszenie
+Dość duża prędkość
+Bardzo dobrze się prowadzi
+Zdejmowany dach (targa) co jest również minusem ponieważ jest cięższa od supry ze zwykłym dachem. :p
+Bardzo dobre hamulce
+Dziewczyny się oglądają :P
+Pssssssssst chyba każdy wie o co chodzi :-D
No a teraz minusy :-/:
-Dużo żre paliwa 60 l jak się depnie a przy spokojnej jeździe zmieści się w 20 l na 100km.
Osiągnięcia:
280km/h na wiadukcie w Opolu od strony Ozimka. kto mieszka w okolicach opola to wie gdzie :-P. dało by rade więcej ale na górce tego wiaduktu balem się ze wylecę w powietrze bo nie miałem spojlera z przodu. :-PP
W Niemczech min.Porsche 911GT3 zjedzone na autostradzie xD
A w Polsce min. Bmw M3 zjedzone i kilka innych kozaków padło. xD
Raz nawet gościu przechwalał się swoim BMW z silnikiem 4.4 i 350km twierdził że mnie pozamiata bo ma większą pojemność silnika (większej bzdury od tej nigdy nie słyszałem) a jakoś teraz za każdym razem jak jestem w Polsce to nie chce się ścigać ciekawa sprawa co nie? :P
-Tekst policjanta do swojego kolegi policjanta jak mnie zatrzymali. Ej chodź tylko... patrz na ten licznik u nas się już kończy a u niego dopiero zaczyna. haha ;D xD
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Toyota Supra Fast 750ps
Wcześniej jeździł:
Audi 100, Toyota Supra
Komentarze (190)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Jak udalo ci sie zarejestrowac go w DE, skora tam nie mozna nawet filtra powietrza tuningowac, by TUV to zatwierdzil?