Tutaj jesteś:
Samochód
Volkswagen Caddy "Caddilak" TDI
- Kupione używane w 2008
- Auto obejrzano 28027 razy
- Online od 15 lat, 10 miesięcy i 28 dni
- Auto polubiono 303 razy
Nazwa auta:
"Caddilak" TDI
Marka:
Volkswagen
Model:
Caddy
Generacja:
II
Nadwozie:
Furgon
Silnik:
1.9 TDI
Moc silnika:
116 KM
Przebieg:
199 500 km
Rocznik:
2000
Rocznik 2000. Silnik AHU - 2009.12.09 - chip na 116,1 KM i 282 Nm + regeneracja turbosprężarki z wymianą koła kompresji na wydajniejsze.
Z perspektywy czasu widzę , ze to był strzał w przysłowiową "10-kę"
Moc i moment odpowiednie nawet do załadowanego w pełni samochodu (miałem już na nim ok 400 kg ładunek).
Szybka jazda i wyprzedzanie nie stanowią żadnego problemu.
Standardowo jazda po polskich drogach odbija się czkawką na zawieszeniu - jak to w golfopodobnych produkcjach - uszkodzeniu ulegają tylne tuleje wahacza ...
O dziwo - brak śladów rdzy (nie jest to rzadkością w Caddy II).
Plany: kuracja wirusowa (momentu nigdy nie za wiele ;) )
Zdecydowanie polecam (ale tylko w tej opcji silnikowej - TDI). Występował również w wersji z silnikiem AHH - 90 KM + turbina vtg/vnt!
Wady: jak to w Caddym - głośnawo w kabinie i słabo domykające się tylne drzwi (czasem regulacja nie pomaga). Słabawe wspomaganie układu kierowniczego, uchwyt do zamykania drzwi od wewnątrz wielkości klamki od zachrystii, mało miejsca w kabinie jak dla 190cm faceta. Widoczność lewo-prawo mocno ograniczona - trzeba uważać przy dojeździe do skrzyżowań , na których ulice nie są ułożone prostopadle. Osłona nad pedałami niestety potrafi zaplątać się między nogami ...
Zalety: bardzo pakowny, wygodny dostęp do przestrzeni bagażowej, fabryczne przelotki w dachu na antenę CB i do radia, bardzo wyraziste tylne światła mijania i stopu. Oferowany przez producenta załadunek 650 kg jest mocno zaniżony - bez problemu można tym autkiem wieźć ok 950 kg załadunku.
W mojej wersji podsufitkę części bagażowej wykonano z weluropodobnej tkaniny , dodatkowo na dachu od strony wewnętrznej zamontowano ekran cieplny z folii aluminiowej.
O dziwo - zimą w samochodzie było bardzo ciepło, czego nie zaobserwowałem w poprzednim Caddym , czy u kolegów posiadających takowe autko.
W tym aucie brakuje mi ...
- klimatyzacji
- elektrycznie sterowanych lusterek
więcej »
Z perspektywy czasu widzę , ze to był strzał w przysłowiową "10-kę"
Moc i moment odpowiednie nawet do załadowanego w pełni samochodu (miałem już na nim ok 400 kg ładunek).
Szybka jazda i wyprzedzanie nie stanowią żadnego problemu.
Standardowo jazda po polskich drogach odbija się czkawką na zawieszeniu - jak to w golfopodobnych produkcjach - uszkodzeniu ulegają tylne tuleje wahacza ...
O dziwo - brak śladów rdzy (nie jest to rzadkością w Caddy II).
Plany: kuracja wirusowa (momentu nigdy nie za wiele ;) )
Zdecydowanie polecam (ale tylko w tej opcji silnikowej - TDI). Występował również w wersji z silnikiem AHH - 90 KM + turbina vtg/vnt!
Wady: jak to w Caddym - głośnawo w kabinie i słabo domykające się tylne drzwi (czasem regulacja nie pomaga). Słabawe wspomaganie układu kierowniczego, uchwyt do zamykania drzwi od wewnątrz wielkości klamki od zachrystii, mało miejsca w kabinie jak dla 190cm faceta. Widoczność lewo-prawo mocno ograniczona - trzeba uważać przy dojeździe do skrzyżowań , na których ulice nie są ułożone prostopadle. Osłona nad pedałami niestety potrafi zaplątać się między nogami ...
Zalety: bardzo pakowny, wygodny dostęp do przestrzeni bagażowej, fabryczne przelotki w dachu na antenę CB i do radia, bardzo wyraziste tylne światła mijania i stopu. Oferowany przez producenta załadunek 650 kg jest mocno zaniżony - bez problemu można tym autkiem wieźć ok 950 kg załadunku.
W mojej wersji podsufitkę części bagażowej wykonano z weluropodobnej tkaniny , dodatkowo na dachu od strony wewnętrznej zamontowano ekran cieplny z folii aluminiowej.
O dziwo - zimą w samochodzie było bardzo ciepło, czego nie zaobserwowałem w poprzednim Caddym , czy u kolegów posiadających takowe autko.
W tym aucie brakuje mi ...
- klimatyzacji
- elektrycznie sterowanych lusterek
Blog auta (4)
Dodano: 12 lat temu, przez
baskecik
10 dni temu minęła 4 rocznica obecności tego zielonego pojazdu w granicach najjaśniejszej Rzeczypospolitej.
Przeznaczenie owego mocno na dzisiejsze czasy nieopływowego, niemodnego, w kolorze ...
8
komentarzy
Dodano: 15 lat temu, przez
baskecik
Nie wiem dlaczego fabryka Volkswagena po macoszemu traktowała małe dostawczaki.
Rozumiem brak klimy, podgrzewanych lusterek, czy innych extra opcji ale z silnikiem TDI dostarczyć zestaw ...
4
komentarze
Dodano: 15 lat temu, przez
baskecik
22.10.2009 roku opisałem wymianę tylnych tulejek wahaczy przedniego zawieszenia.
Założyłem oryginalne tuleje i pełen zaufania do mechaników opuściłem warsztat i rozpocząłem nowy etap ...
2
komentarze
Dodano: 15 lat temu, przez
baskecik
Od jakiegoś czasu borykałem się z efektem pływania przodu pojazdu.
Mauzer (kolega z AKP) podpowiedział mi kiedyś aby przyjrzeć się tylnym tulejom przednich wahaczy (podobno wybijają się ...
2
komentarze
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Komentarze (16)
Dodano: 15 lat temu
Do tomcio1989:
Wszystko zależy od twoich potrzeb. Wadą tego modelu jak wspomniałeś jest brak bocznych drzwi.
Akurat moje auto to mobilny warsztat , magazyn sprzętu, narzędzi i tysięcy drobiazgów.
Łatwo go zapełnić, ale stosując zabudowę udało mi się zyskać nieco przestrzeni.
Zaletą tych samochodów jest niski koszt serwisu (zawieszenie taniutkie, silnik TDI - wiadomo że naprawia się go łatwo i niedrogo) oraz duża dostępność części z tzw "drugiej ręki".
Dodatkowym atutem jest niepaliwożerny silnik , pozwalający rozwijać duże prędkości na trasie.
Osobiście testując mój egzemplarz pojechałem > 170 km/h na autostradzie i jeszcze pojechałby więcej ...
Jak każdemu napiszę i Tobie: nie kupuj SDI - kupuj TDI.
Wszystko zależy od twoich potrzeb. Wadą tego modelu jak wspomniałeś jest brak bocznych drzwi.
Akurat moje auto to mobilny warsztat , magazyn sprzętu, narzędzi i tysięcy drobiazgów.
Łatwo go zapełnić, ale stosując zabudowę udało mi się zyskać nieco przestrzeni.
Zaletą tych samochodów jest niski koszt serwisu (zawieszenie taniutkie, silnik TDI - wiadomo że naprawia się go łatwo i niedrogo) oraz duża dostępność części z tzw "drugiej ręki".
Dodatkowym atutem jest niepaliwożerny silnik , pozwalający rozwijać duże prędkości na trasie.
Osobiście testując mój egzemplarz pojechałem > 170 km/h na autostradzie i jeszcze pojechałby więcej ...
Jak każdemu napiszę i Tobie: nie kupuj SDI - kupuj TDI.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych