Tutaj jesteś:
Samochód
Volkswagen Golf Goal 1.9 TDI 105
- Kupione używane w 2009
- Auto obejrzano 40487 razy
- Online od 13 lat, 1 miesiąca i 16 dni
- Auto polubiono 1363 razy
Nazwa auta:
Goal 1.9 TDI 105
Marka:
Volkswagen
Model:
Golf
Generacja:
V
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.9 TDI
Moc silnika:
105 KM
Przebieg:
168 000 km
Rocznik:
2006
Volkswagen Golf V z najpopularniejszym silnikiem 1.9 TDI 105 KM. Na szczęście bez filtra DPF :)
Kupiony z przebiegiem 67.000 km - sprowadzony z Niemiec jako auto prawie 3-letnie. W Polsce brak było egzemplarzy z wyposażeniem które mnie interesowało.
Samochód bezwypadkowy, kupiłem z przetartą prawą stroną - także niestety pomalowany cały bok. Ale nie uznaję to jako wypadek, poduszki OK, żaden element nadwozia nie był wymieniany (poszycia drzwi są wymienne)
Wersja wyposażenia GOAL, taka limitowana, wypuszczona ma Mistrzostwa Świata w piłce nożnej w Niemczech, trochę uboższa niż Comfortline - model 09/2006 czyli "po tzw" liftingu, rok modelowy '2007
WYPOSAŻENIE:
- KLIMATRONIK - 2 strefowy
- ABS z EBV - to elektroniczny rozdział siły hamowania.
- ASR - Układ antypoślizgowy ASR poprzez redukcję mocy silnika
zapobiega utracie przyczepności kół podczas przyspieszania.
- ESP - to elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy.
- 6 PODUSZEK POWIETRZNYCH
- 4 EL.SZYBY - Z FUNKCJĄ DOMYKANIA Z PILOTA
- EL.LUSTERKA - PODGRZEWANE ALE NIE SKŁADANE
- PAKIET ZIMOWY: SPRYSKIWACZE REFLEKTORÓW, PODGRZEWANE DYSZE
SPRYSKIWACZY I PODGRZEWANE FOTELE PRZEDNIE
- ALARM - DOKŁADANY - KLASA PROFESJONALNA
- KOMPUTER POKŁADOWY MFA
- TEMPOMAT
- PODŁOKIETNIK Z PRZODU (KLIMATYZOWANE SCHOWKI)
- SKÓRZANA KIEROWNICA, GAŁKA ZMIANY BIEGÓW
- HALOGENY PRZEDNIE
- CZUJNIK COFANIA TYŁ - CZYLI PARKTRONIC FABRYCZNY
- ORYGINALNE ALUFELGI "HOCKENHEIM 16 CALI - OPONY 205/55 R16 -
DUNLOP SP SPORT
- RADIO ORYGINALNE 2 DIN - RCD 300 Z ODTWARZANIEM PLIKÓW MP3
6 GŁOŚNIKÓW (WYMIENIŁEM PRZÓD I TYŁ NA BLAUPUNKT
Na sezon zimowy zakładam 15 calowe felgi stalowe :)
Auto ma wyposażenie o jakim marzyłem. No może jeszcze brakuje "kierownicy multifunkcyjnej". Czasami marzę też aby miał 130 koni, bo 105 furory nie robi. Ale zwycięzyła "wersja ekonomiczna-rozsądna", 105 wystarczy, chip tuning raczej odpada bo nie chce wykończyć dwumasu i sprzęgła i znowu wymieniać. No i nie wierzę aby po tym zabiegu nie palił co najmniej z 0,5 litra więcej (niektórzy twierdzą że 0,5 mniej)
Tuning - wiem czy warto inwestować dużą kasę... w kilkuletnie już auto. Chciałbym tylni zderzak z odblaskami od wersji R32 i przód od Jetty. Tylko takie auto nie seryjne później ciężko sprzedać, tylko młodzi użytkownicy to poważają, starsi "składaków" i wersje własne (np: tył golf, przód bora) odrzucają.
Koła - na polskie warunki 16 cali to optimum.
Oby jeździł bezawaryjnie i zawsze wyglądał "perfekcyjnie" :)
Dodałem w galerii najnowsze modyfikacje - zmiana oświetlenia wnętrza na LED-owe oraz zamontowaną nawigację Vw RNS 510
Przebieg 155.000 km (stan na październik 2016)
więcej »
Kupiony z przebiegiem 67.000 km - sprowadzony z Niemiec jako auto prawie 3-letnie. W Polsce brak było egzemplarzy z wyposażeniem które mnie interesowało.
Samochód bezwypadkowy, kupiłem z przetartą prawą stroną - także niestety pomalowany cały bok. Ale nie uznaję to jako wypadek, poduszki OK, żaden element nadwozia nie był wymieniany (poszycia drzwi są wymienne)
Wersja wyposażenia GOAL, taka limitowana, wypuszczona ma Mistrzostwa Świata w piłce nożnej w Niemczech, trochę uboższa niż Comfortline - model 09/2006 czyli "po tzw" liftingu, rok modelowy '2007
WYPOSAŻENIE:
- KLIMATRONIK - 2 strefowy
- ABS z EBV - to elektroniczny rozdział siły hamowania.
- ASR - Układ antypoślizgowy ASR poprzez redukcję mocy silnika
zapobiega utracie przyczepności kół podczas przyspieszania.
- ESP - to elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy.
- 6 PODUSZEK POWIETRZNYCH
- 4 EL.SZYBY - Z FUNKCJĄ DOMYKANIA Z PILOTA
- EL.LUSTERKA - PODGRZEWANE ALE NIE SKŁADANE
- PAKIET ZIMOWY: SPRYSKIWACZE REFLEKTORÓW, PODGRZEWANE DYSZE
SPRYSKIWACZY I PODGRZEWANE FOTELE PRZEDNIE
- ALARM - DOKŁADANY - KLASA PROFESJONALNA
- KOMPUTER POKŁADOWY MFA
- TEMPOMAT
- PODŁOKIETNIK Z PRZODU (KLIMATYZOWANE SCHOWKI)
- SKÓRZANA KIEROWNICA, GAŁKA ZMIANY BIEGÓW
- HALOGENY PRZEDNIE
- CZUJNIK COFANIA TYŁ - CZYLI PARKTRONIC FABRYCZNY
- ORYGINALNE ALUFELGI "HOCKENHEIM 16 CALI - OPONY 205/55 R16 -
DUNLOP SP SPORT
- RADIO ORYGINALNE 2 DIN - RCD 300 Z ODTWARZANIEM PLIKÓW MP3
6 GŁOŚNIKÓW (WYMIENIŁEM PRZÓD I TYŁ NA BLAUPUNKT
Na sezon zimowy zakładam 15 calowe felgi stalowe :)
Auto ma wyposażenie o jakim marzyłem. No może jeszcze brakuje "kierownicy multifunkcyjnej". Czasami marzę też aby miał 130 koni, bo 105 furory nie robi. Ale zwycięzyła "wersja ekonomiczna-rozsądna", 105 wystarczy, chip tuning raczej odpada bo nie chce wykończyć dwumasu i sprzęgła i znowu wymieniać. No i nie wierzę aby po tym zabiegu nie palił co najmniej z 0,5 litra więcej (niektórzy twierdzą że 0,5 mniej)
Tuning - wiem czy warto inwestować dużą kasę... w kilkuletnie już auto. Chciałbym tylni zderzak z odblaskami od wersji R32 i przód od Jetty. Tylko takie auto nie seryjne później ciężko sprzedać, tylko młodzi użytkownicy to poważają, starsi "składaków" i wersje własne (np: tył golf, przód bora) odrzucają.
Koła - na polskie warunki 16 cali to optimum.
Oby jeździł bezawaryjnie i zawsze wyglądał "perfekcyjnie" :)
Dodałem w galerii najnowsze modyfikacje - zmiana oświetlenia wnętrza na LED-owe oraz zamontowaną nawigację Vw RNS 510
Przebieg 155.000 km (stan na październik 2016)
Blog auta (20)
Dodano: 1 rok temu, przez
MaArek77
Temat na czasie, zbliża się pora roku kiedy ciemno jest od 16 ej do 8 rano.
Owszem w Polsce mamy obowiązek jeżdżenia na światłach do jazdy dziennej całą dobę ale starsze auta niestety nie ...
24
komentarze
Dodano: 1 rok temu, przez
MaArek77
Od przeszło 3 lat obserwuje jak w moim Golfie 5 pojawiają się tzw purchle pod którymi ukrywa się rdza.
O ile ranty nadkoli przednich to element newralgiczny w wielu autach to podobne ...
27
komentarzy
Dodano: 2 lata temu, przez
MaArek77
Nieco kontrowersyjny tytuł. Rzecz o moim aucie, golfie 5 generacji rocznik 2006, obecny przebieg 216.000 km (bardziej niż pewny bo auto od 13 lat jest u mnie a kupione miało 2,5 roku i 66 tys. ...
9
komentarzy
Dodano: 3 lata temu, przez
MaArek77
Z racji zakupu nowego samochodu nieco zaniedbałem starego Golfa, znaczy nic przy nim nie robiłem.
Ale w końcu zabawa w detailera to w słoneczne dni moja najlepsza rozrywka i najlepszy czas ...
16
komentarzy
Dodano: 4 lata temu, przez
MaArek77
W listopadzie 2019 roku opisywałem zmiany w moim Golfie 5 i wspominałem ze nałożyłem powłokę ceramiczną, najtańszą i najgorszą, Mr. Fix. Zrobiłem to bez przekonania, z czystej ciekawości ...
13
komentarzy
Galerie pojazdu (1)
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Komentarze (171)
Dodano: 6 lat temu
Do Owner: Kolega nieźle prawi.
Wiesz miałem rożne auta, bordowe, granatowe, jest efekt po wyczyszczeniu.
Ale czarnego "morusa" nigdy. Widać swirle czyli micro ryski i trzeba woskować co mycie. Do tego widać odpryski strasznie i każdy minimalny kurz.
No i mało widoczny na drodze.
Ogólnie nie lobię nic ciemnego, szarego ale nie lubię też rzucać sie w oczy czymś w stylu Race Blue z Golfa R czy Octavii RS (chociaż te wersje idealnie się w tych kolorach prezentują).
Srebrny w zasadzie do każdego auta pasuje i jest ponadczasowy ale sa pewne wyjątki.
Np. Sportsvan lepiej wygląda beżowy.
Ogólnie mój "Tungsten Silver" to wg mnie najładniejszy kolor w Vw od ostatnich 20 lat.
W pochmurny dzień jest nieco szarawy ale w taka pogodę świeży zostaje tylko srebrny i biały.
Wiesz miałem rożne auta, bordowe, granatowe, jest efekt po wyczyszczeniu.
Ale czarnego "morusa" nigdy. Widać swirle czyli micro ryski i trzeba woskować co mycie. Do tego widać odpryski strasznie i każdy minimalny kurz.
No i mało widoczny na drodze.
Ogólnie nie lobię nic ciemnego, szarego ale nie lubię też rzucać sie w oczy czymś w stylu Race Blue z Golfa R czy Octavii RS (chociaż te wersje idealnie się w tych kolorach prezentują).
Srebrny w zasadzie do każdego auta pasuje i jest ponadczasowy ale sa pewne wyjątki.
Np. Sportsvan lepiej wygląda beżowy.
Ogólnie mój "Tungsten Silver" to wg mnie najładniejszy kolor w Vw od ostatnich 20 lat.
W pochmurny dzień jest nieco szarawy ale w taka pogodę świeży zostaje tylko srebrny i biały.
Dodano: 6 lat temu
Do MaArek77: Ja widzę, że masz podobnie do mnie w kwestii koloru nadwozia - obaj lubimy srebro Dla mnie to ponadczasowy kolor - elegancki (świetnie też komponuje się z najczęściej spotykanymi srebrnymi felgami), bezpieczny (bo dobrze widoczny na drodze), nie ponury (czytaj: ożywia wygląd samochodu, także przy zimowych szarówkach) i do tego bardzo praktyczny, bo nie widać na nim za bardzo ani jasnego, wyschniętego kurzu lub piasku (jak przy ciemnych lakierach) ani ciemnego brudu (jak przy lakierach w jasnych kolorach, w rodzaju bieli albo jasnej żółci. Słowem - same zalety.
Dodano: 6 lat temu
Do humvee5: Musze sie zgodzic z kolegą chociaz Fabii nie znam, nawet tej przedliftowej. Widzialem tylko na zdjęciach i na ulicy.
Z tyłu tez bedzie jezdzic rodzina. Ekran 5 cali to porażka a silnik 3 cylindrowy... bez komentarza.
Zreszta 4 cylindrow nie ma w ofercie.
A na plastiki i ich jakosc jestem uczulony.
No i pewnie zeby to jakos wygladalo 60 tys zl to minimum.
No to lepiej za te 60 tys zl kupic uzywanego Golfa lub Leona i ww problemy znikaja
Z tyłu tez bedzie jezdzic rodzina. Ekran 5 cali to porażka a silnik 3 cylindrowy... bez komentarza.
Zreszta 4 cylindrow nie ma w ofercie.
A na plastiki i ich jakosc jestem uczulony.
No i pewnie zeby to jakos wygladalo 60 tys zl to minimum.
No to lepiej za te 60 tys zl kupic uzywanego Golfa lub Leona i ww problemy znikaja
Dodano: 6 lat temu
Do MaArek77: nowa Fabia jest ciaśniejsza z tyłu (wiem, nigdy nie siadam z tyłu) i bardziej plastikowa na boczkach drzwi i desce rozdzielczej (!). Mało tego, wolę swój chiński ekran dotykowy 8" 2DIN niż skodowskie 5" - i jeszcze bez Yanosika.
Trudno mi zapłacić za nowe, plastikowe i niedorozwinięte multimedialnie auto 50 tysięcy i mieć za to słabszy silnik w trzech cylindrach. Do wszystkiego trzeba dopłacać - do kombi, do 110 koni, doi skrzyni "szóstki" - a i tak będzie to tylko Fabia
Trudno mi zapłacić za nowe, plastikowe i niedorozwinięte multimedialnie auto 50 tysięcy i mieć za to słabszy silnik w trzech cylindrach. Do wszystkiego trzeba dopłacać - do kombi, do 110 koni, doi skrzyni "szóstki" - a i tak będzie to tylko Fabia
Dodano: 6 lat temu
Do Owner: Może zabrzmi to niezbyt ładnie ale tylko hejterzy i głupcy nie znający Golfa mówią ze jest do niczego. On jest "równy" i spełnia swoje zadanie na co dzień. Przy tym o ile Golf IV był ciasny i niezbyt ładny to Golf 5 to już powiew nowoczesnej techniki.
W ogóle auta z grupy vw maja coś w sobie, ich siła w prostocie, ponadczasowości i zawsze każdy we wszystkich odnajduje się i czuje świetnie
W ogóle auta z grupy vw maja coś w sobie, ich siła w prostocie, ponadczasowości i zawsze każdy we wszystkich odnajduje się i czuje świetnie
Dodano: 9 lat temu
Do grzesio70: Kurde Grzesiu przepraszam ale jest tyle powiadomień o komentarzach i o tym co dzieje sie u znajomych że dopiero dzisiaj odczytałem wiadomośc od ciebie.
W takich sprawach pisz na "priv"
Te felgi to model "Hockenheim", od Vw Tourana, montowane tez czasowo do golfa 5, felgi z lat 2003-2006
W takich sprawach pisz na "priv"
Te felgi to model "Hockenheim", od Vw Tourana, montowane tez czasowo do golfa 5, felgi z lat 2003-2006
Dodano: 9 lat temu
Do Wieslav: No mały jest ale bagażnik.
W zasadzie Golf i Octavia to ta sama płyta podłogowa, Skoda jest trochę dłuższa i załapuje sie juz po części do klasy średniej.
Obecne generacje tych aut bardzo urosły i wewnątrz sa juz tak szerokie jak Passat B5 z roku 1998 (mierzyłem)
No ilość miejsca na nogi z tyłu może sie różnic ale tam nie jeżdżę.
W zasadzie Golf i Octavia to ta sama płyta podłogowa, Skoda jest trochę dłuższa i załapuje sie juz po części do klasy średniej.
Obecne generacje tych aut bardzo urosły i wewnątrz sa juz tak szerokie jak Passat B5 z roku 1998 (mierzyłem)
No ilość miejsca na nogi z tyłu może sie różnic ale tam nie jeżdżę.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 23 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych