Tutaj jesteś:
Samochód
Volkswagen Golf III 1.8i
- Kupione używane w 2013
- Auto obejrzano 2452 razy
- Online od 11 lat, 4 miesięcy i 29 dni
- Auto polubiono 351 razy
Nazwa auta:
III 1.8i
Marka:
Volkswagen
Model:
Golf
Generacja:
III
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
1.8
Moc silnika:
75 KM
Przebieg:
168 250 km
Rocznik:
1997
Powrót po nieudanym przekazaniu ;).
Niestety jego opis został na innym koncie, więc wróci jak odnajdę ;)
Uwaga:
Zanim przekażecie auto dobrze się zastanówcie, bo po aucie nie zostaje ślad a drugi użytkownik dostaje wszystko jak było u Was wraz z Waszym opisem, waszymi dziennikiem kosztów, a także DP, bez żadnej informacji i bez żadnego rozgraniczenia co było Wasze a co jest nowego użytkownika.
więcej »
Niestety jego opis został na innym koncie, więc wróci jak odnajdę ;)
Uwaga:
Zanim przekażecie auto dobrze się zastanówcie, bo po aucie nie zostaje ślad a drugi użytkownik dostaje wszystko jak było u Was wraz z Waszym opisem, waszymi dziennikiem kosztów, a także DP, bez żadnej informacji i bez żadnego rozgraniczenia co było Wasze a co jest nowego użytkownika.
Blog auta (1)
Dodano: 11 lat temu, przez
autre2003
Witam
Golfa mam od grudnia.
Przejechałem nim nieco ponad 4500 km głównie po mocno zakorkowanej Łodzi jeżdżąc przeważnie z ładunkiem od 300 do 500 kg.
Średnie spalanie oscylowało w ...
36
komentarzy
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Wcześniej jeździł:
Volkswagen Golf III 1.8i, Volkswagen LT 35 Max, Peugeot Partner, Nissan Almera, Peugeot Boxer 3.0 HDI, Kia Ceed CRDi WGT FL, Skoda Fabia, Volkswagen Golf, Kia Ceed CRDi VGT, Mercedes Vito Univan "Wicio", Fiat Doblo, BMW Seria 3 rekinek, BMW Seria 3 swap , Fiat Cinquecento, Renault 19, Ford Escort, Ford Fiesta, Kia Rio kijanka
Komentarze (77)
Dodano: 10 lat temu
Do autre2003: Dzięki za miłe powitanie jestem tu nowy i za Twoją namową ale mam nadzieję, że golfik utrzyma obecny wygląd i w dalszym ciągu będzie to auto reprezentacyjne Twojej firmy. Dostać tak zadbane auto jako służbowe i do tego tak utrzymane to naprawdę rzadkość w dzisiejszych czasach. Pozdrawiam
Dodano: 11 lat temu
Do Jacekp54: Z tym ewenementem to trochę przesada
.
Moim zdaniem to jedne z najbardziej udanych lakierów VW, dość dobrze się trzyma i można uzyskać na nim naprawdę dobry efekt.
Ja zajmuje się tym zawodowo, dla mnie to auto to też świetna reklama, dlatego mimo zakupu Focusa, zostawiłem Golfa, tym bardziej, że technicznie też nie ma z nim żadnych problemów.

Moim zdaniem to jedne z najbardziej udanych lakierów VW, dość dobrze się trzyma i można uzyskać na nim naprawdę dobry efekt.
Ja zajmuje się tym zawodowo, dla mnie to auto to też świetna reklama, dlatego mimo zakupu Focusa, zostawiłem Golfa, tym bardziej, że technicznie też nie ma z nim żadnych problemów.
Dodano: 11 lat temu
Do FranzMaurer: Zależy co rozumieć jako duże
.
Tak naprawdę to była po prostu bardzo dobra myjnia.
Po spa wyglądałby co najwyżej tak samo za to portfel wyglądałby chudziej.
A po dużym spa (powłoka kwarcowa lub ceramiczna) dalej wyglądałby tak samo, portfel byłby znacznie chudszy, natomiast efekt utrzymałby się po prostu znacznie dłużej
.

Tak naprawdę to była po prostu bardzo dobra myjnia.
Po spa wyglądałby co najwyżej tak samo za to portfel wyglądałby chudziej.
A po dużym spa (powłoka kwarcowa lub ceramiczna) dalej wyglądałby tak samo, portfel byłby znacznie chudszy, natomiast efekt utrzymałby się po prostu znacznie dłużej

Dodano: 11 lat temu
Do Sroqraf: A moim zdaniem temat ciekawy, polecam przejrzeć oferty samochodów na rynek wewnętrzny np. Niemiec, a także statystyki z przeglądów np. TUV.
Nawet na mobile.de, które jest dostępne przecież w j.polskim.
Tu masz też kawałek ciekawego opracowania(z roku 2000) z którego wynika iż średni przebieg dla samochodów (ogólnie wszystkich) na rynku niemieckim to 12 tys. km http://www.watzmann.net/scg/faq-21.html.
Moim zdaniem, mit ogromnych przebiegów aut z rynku niemieckiego bierze się z tego iż właśnie takie samochody sprowadzane są głównie do Polski przez handlarzy.
Powód jest jeden są one dużo tańsze niż podobne auta z tego samego rocznika z mniejszym przebiegiem i po skręceniu licznika można na nich lepiej zarobić.
Z drugiej strony jeśli jest zdrowo cofnięty to tym bardziej chylę czoła co do jakości starych VW, skoro zawieszenie jest jeszcze ori, podobnie jak osprzęt silnika.
Nawet na mobile.de, które jest dostępne przecież w j.polskim.
Tu masz też kawałek ciekawego opracowania(z roku 2000) z którego wynika iż średni przebieg dla samochodów (ogólnie wszystkich) na rynku niemieckim to 12 tys. km http://www.watzmann.net/scg/faq-21.html.
Moim zdaniem, mit ogromnych przebiegów aut z rynku niemieckiego bierze się z tego iż właśnie takie samochody sprowadzane są głównie do Polski przez handlarzy.
Powód jest jeden są one dużo tańsze niż podobne auta z tego samego rocznika z mniejszym przebiegiem i po skręceniu licznika można na nich lepiej zarobić.
Z drugiej strony jeśli jest zdrowo cofnięty to tym bardziej chylę czoła co do jakości starych VW, skoro zawieszenie jest jeszcze ori, podobnie jak osprzęt silnika.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 7 godzin temu, przez darek-k
ze względu na panujące warunki pogodowe w tym roku znacznie opóźni się mój start w tym sezonie
nie lubię marznąć na motorze, więc czekam aż temp będzie znośna
1
komentarz
Dodano: 5 dni temu, przez humvee5
"Jeśli samochody cię użądliły i ta opuchlizna nie schodzi, to nic z tym nie zrobisz". To wyjaśnia, czemu dziennie na spędzamy na aWc średnio kilka minut, by podpatrzeć użądlenia u innych, ...
19
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez darek-k
Poprzednie Xenon słabo świeciły,
tym razem wybór padł na żarówki Xenon Philips i postojówki osram blue
koszty
żarówki Xenon Philips - 399zł
Osram w5w Cool Blue Intense - 26zł ...
4
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych
