Tutaj jesteś:
Samochód
Volkswagen LT 35 Max
Nazwa auta:
35 Max
Marka:
Volkswagen
Model:
LT
Generacja:
II
Nadwozie:
Furgon
Silnik:
2.5 TD
Moc silnika:
109 KM
Rocznik:
2003
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Wcześniej jeździł:
Volkswagen Golf III 1.8i, Volkswagen LT 35 Max, Peugeot Partner, Nissan Almera, Peugeot Boxer 3.0 HDI, Kia Ceed CRDi WGT FL, Skoda Fabia, Volkswagen Golf, Kia Ceed CRDi VGT, Mercedes Vito Univan "Wicio", Fiat Doblo, BMW Seria 3 rekinek, BMW Seria 3 swap , Fiat Cinquecento, Renault 19, Ford Escort, Ford Fiesta, Kia Rio kijanka
Komentarze (19)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
.p,;ml6Do autre2003: A to Ci ciekawostka : 83, 90, 95km busiarz to Ja jestem a o takich bajerach czytam po raz pierwszy Jednak człowiek uczy sie cale zycie
http://autowanda.pl/?page=catalog%2Fcar_select&cat%5Bcmf%5D=35e&cat%5Bcmo%5D=1018
A tu do sprzedania z takim silnikiem.
http://moto.gratka.pl/tresc/volkswagen-lt-lt35-2-5-tdi-95-15853226.html
Wygląda, że to dość rzadka wersja, ale była.
W dalszym ciagu nie wiem skad wzieliscie tego LT 95km, poprostu dla mnie to ciekawostka
Natomiast co do dynamiki, to tez pewnie zależy od punktu odniesienia, jak mi przyszło wsiąść w Iveco kontener 2.3 to dopiero była tragedia.
W ogóle to chyba dostawczak, którego najgorzej wspominam, nie miał ani ASR ani tym bardziej ESP, zwykłe niezbyt wygodne fotele i przy 1.5 tony ledwo jechał, strach tym było wyprzedzać.
Do tego fatalnie się prowadził, szczególnie na koleinach albo na śliskim, choć to mogło wynikać z tego, że był po poważnym dzwonie.
I jeszcze nie miał klimy.
Ten LT'ek miał chociaż świetne pneumatyczne siedzenie kierowcy, ASR i chyba ESP z tego co pamiętam, prowadził się całkiem dobrze, najsłabszym punktem był ten nieszczęsny silnik, choć trzeba przyznać iż ekonomiczny był, nie licząc kosztów pękającego ciągle wałka .
Wcześniej jeździłem Ducato 2.8 JTD to różnica była spora.
Potem z dostawczaków był Boxer 3.0 HDI, z którym LT'ek to już w ogóle nie miał szans.
No ale z tym jak był "na pusto" to i wiele osobówek nie miało czego szukać.
Co do lawet to wg. mnie tylko i wyłącznie Multivan,Caravelle w 151km.W niedzielę miałem na światłach T5 w longu DI czerwone więc 2.5 130km i nie miałem ochoty się z nim mierzyć ale zauważyłem że gość mi odjeżdża. Więc pokazałem mu co potrafi 150-tka. Stał dość sporo więc małą chmurkę czarną chmurkę puścił ale to wszystko na zdrowie bo jeżdżę dieslami bardzo delikatnie...
Nie polecam tej mocy przy tym aucie jeszcze na pusto to jakoś leci ale ja miałem ciągle 1T-1,5T i ciężko się nim jeździło.
Teraz w Craftim mam 109km i czuć tą różnicę a przecież opory większe bo wyższy do tego 1.5T to minimum czasami dochodzi do 1.9T i nadal jedzie.
Ale z tymi silnikami dynamicznie nie pojeździmy przy załadowanej pace o dynamice możemy marzyć dopiero od 130km w sprinterze lub tutaj 136km.
Podczas poszukiwań również szukałem Sprintera w starej budzie maxa w 316 z jakimś przebiegiem do 200 ale nic nie znalazłem a takim to już fajnie się śmiga
natomiast w porównaniu do Ducato 2.8 JTD to był straszny muł o Boxerze 3.0 HDI nie wspominając, bo to to dopiero zapindalało.
Zresztą tu coś nie tak było z tym "motorem", więc może to tez miało jakis wpływ, wałek był wymieniany 3 albo 4 razy w Ciągu dwóch lat.
Ale co do dynamiki to zgadzam się ciężko o taką choć Crafter z 109km i 2T na pace jakoś sobie radzi.
Dopiero po sprzedaży sprawdziłem i poprzedni LT miał nie 109km a 70KW czyli 95km właśnie jakoś taki muł mi się wydawał już wiem skąd taki stan i taki muł...
Nie był tez specjalnie dynamiczny, ale wygodny i mało palił jak na tak duże auto.
Niestety jego prędkość przelotowa wynosiła jedynie ok. 120 km/h. Potem było już ciężko i ryzykownie, bo miał tendencje do pękania wałka rozrządu.
Mało palił, nawet z ładunkiem wychodził w granicach 10L .
I miał super wygodne siedzenie kierowcy.