Tutaj jesteś:
Samochód
Volkswagen Passat
- Kupione używane w 2014
- Auto obejrzano 933 razy
- Online od 11 lat, 1 miesiąca i 22 dni
- Auto polubiono 38 razy
Marka:
Volkswagen
Model:
Passat
Generacja:
B6
Nadwozie:
Variant
Silnik:
1.8 TSI
Moc silnika:
160 KM
Przebieg:
150 000 km
Rocznik:
2008
Passat w wersji Highline z dodatkowymi pakietami. Samochód krajowy po pierwszym właścicielu kupiony w komisie specjalizującym się w samochodach poleasingowych.
Przejechałem nim tylko 1000km także na głębsze refleksje przyjdzie jeszcze pora. Na ten moment mogę powiedzieć, że VW jest wygodny i dynamiczny. Całe wyposażenie działa bez zarzutu co w samochodach 6 letnich nie zawsze ma miejsce.
więcej »
Przejechałem nim tylko 1000km także na głębsze refleksje przyjdzie jeszcze pora. Na ten moment mogę powiedzieć, że VW jest wygodny i dynamiczny. Całe wyposażenie działa bez zarzutu co w samochodach 6 letnich nie zawsze ma miejsce.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (1)
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 14 godzin temu, przez darek-k
ze względu na panujące warunki pogodowe w tym roku znacznie opóźni się mój start w tym sezonie
nie lubię marznąć na motorze, więc czekam aż temp będzie znośna
1
komentarz
Dodano: 5 dni temu, przez humvee5
"Jeśli samochody cię użądliły i ta opuchlizna nie schodzi, to nic z tym nie zrobisz". To wyjaśnia, czemu dziennie na spędzamy na aWc średnio kilka minut, by podpatrzeć użądlenia u innych, ...
19
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez darek-k
Poprzednie Xenon słabo świeciły,
tym razem wybór padł na żarówki Xenon Philips i postojówki osram blue
koszty
żarówki Xenon Philips - 399zł
Osram w5w Cool Blue Intense - 26zł ...
4
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

POZDRAWIAM
P.S. Szkoda że nie ma więcej fotek i jakiegoś szerszego opisu
Jak spisuje Ci się ten silniczek?
Pozdrawiam.
A czy nas tac to już inna sprawa, kupując na przykład 3 letnie auto używane za niemała kwotę czasami lepiej dopłacić 800 euro za tą lepsza wersję
Nie uznaję zasady "moga być czarne klamki i korby byle jechało" ale ten lakier na desce i kryte śruby to wg. mnie bajer.
Ja rozróżniam highline od innych (na pierwszy rzut oka) właśnie chromowanym grillem , chromowanymi relingami które faktycznie prezentują sie pięknie ale wyłącznie na czarnym lakierze...
Druga kwestia to czy nas stać na takiego highline? zamiast niego możemy trafić dobrze wyposażony egzemplarz z navi,multifunkcyjną kierownicą. Dokupimy felgi i mamy auto zestrojone na swój sposób za sporo niższa kwotę.
Taki przykład multivana T4, highline ma świetne wyposażenie i bajery ale u mnie w oczach dyskwalifikuje go skórzana tapicerka której nie cierpię i lekko chromowane felgi od których wolę swoje "miśki"...
Nie będe wymieniał dalej. Np w golfie jest fortepianowy lakier na konsoli, mamy z przodu ładniejsze chromowane obwódki grila czy pod zderzakiem. W highline multifunkcyjna kierownica to standard.
Dla wielu to pierdoły i rzeczy nieistotne, moga być czarne klamki i korby byle jechało.
ale dla mnie wykończenie i detale to sprawa priorytetowa.
Zgodnie z zasadą "szczegóły tworzą doskonałość a doskonałość nie jest już szczegółem".
No i Highline - tylko ta opcja sie liczy.
Wiekszośc ludzi boi sie że popsuje sie to czy tamto.
to sie kupi na girłdzie i wymieni.
To może wymontowac ksenony, pakiet zimowy i ząłozyc szyby na korbe i klime korbowa bo to sie nie psuje.
Powodzenia i radości z wyposażenia.
Poleasingowy samochód musi działać bo tego wymaga leasingodawca, a jak kupiłeś samochód od razu po zakończeniu leasingu to jeszcze jakiś czas powinien jeździć dobrze, więc spoko.