Tutaj jesteś:
Samochód
Volkswagen Passat B5 fl 2,0 20V 130KM
Nazwa auta:
B5 fl 2,0 20V 130KM
Marka:
Volkswagen
Model:
Passat
Generacja:
B5
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.0 i 20V
Przebieg:
257 000 km
Rocznik:
2002
Auto sprowadzone w 2012r. do kraju z przebiegiem około 220 tys. km. W styczniu 2015r. przy przebiegu 256tys. km zamontowano gaz Stag Qbox z wtryskami AC W02, instalacja sprawuje się wzorowo, spalanie na poziomie 11l/100km, brak spadku mocy. Montaż instalacji w Arynowie koło
Mińska Mazowieckiego.
Wyposażony dość przyzwoicie:
elektr. szyby, lusterka, climatronic, ESP, lusterko fotochromatyczne, tempomat, welur, centralny zamek, kluczyk - scyzoryk, halogeny, komputer pokładowy.
Mimo słusznego, ale oryginalnego przebiegu auto w swojej cenie chyba bezkonkurencyjne pod kątem wygody, wielkości i eksploatacji.
Jeśli ktoś jeździ autem z tym silnikiem i ma zbyt duże spalanie, niech zwróci uwagę na temperaturę silnika. Niedogrzany silnik powoduje znaczny wzrost spożycia paliwa oraz nieciekawą pracę silnika. Niestety wymiana termostatu, który jest zespolony z obudową i czujnikiem temperatury oraz umieszczony w trudno dostępnym miejscu powoduje, że koszt wymiany części jest dość duży. Oryginalny termostat VW to koszt około 500-600 zł, wymiana ze względu na konieczność zdejmowania kolektora dolotowego to koszt w granicach 250 - 300 zł.
Auto godne polecenia. Wcześniej miałem B5 z 2000r. przed fl z silnikiem 1,9 TDI 90KM, spalanie nie przekraczało 7l/100km. Jednak ze względu na serwis i brak turbiny polecam 2,0 20V 130KM benzynę. Fajna kultura pracy silnika, cichy, łatwo odpala, nie kopci, nie ma problemów z turbiną.
Niektórzy piszą o dużym zużyciu oleju. Nie potwierdzam tego przy moim modelu, silnik oznaczony symbolem ALT.
więcej »
Mińska Mazowieckiego.
Wyposażony dość przyzwoicie:
elektr. szyby, lusterka, climatronic, ESP, lusterko fotochromatyczne, tempomat, welur, centralny zamek, kluczyk - scyzoryk, halogeny, komputer pokładowy.
Mimo słusznego, ale oryginalnego przebiegu auto w swojej cenie chyba bezkonkurencyjne pod kątem wygody, wielkości i eksploatacji.
Jeśli ktoś jeździ autem z tym silnikiem i ma zbyt duże spalanie, niech zwróci uwagę na temperaturę silnika. Niedogrzany silnik powoduje znaczny wzrost spożycia paliwa oraz nieciekawą pracę silnika. Niestety wymiana termostatu, który jest zespolony z obudową i czujnikiem temperatury oraz umieszczony w trudno dostępnym miejscu powoduje, że koszt wymiany części jest dość duży. Oryginalny termostat VW to koszt około 500-600 zł, wymiana ze względu na konieczność zdejmowania kolektora dolotowego to koszt w granicach 250 - 300 zł.
Auto godne polecenia. Wcześniej miałem B5 z 2000r. przed fl z silnikiem 1,9 TDI 90KM, spalanie nie przekraczało 7l/100km. Jednak ze względu na serwis i brak turbiny polecam 2,0 20V 130KM benzynę. Fajna kultura pracy silnika, cichy, łatwo odpala, nie kopci, nie ma problemów z turbiną.
Niektórzy piszą o dużym zużyciu oleju. Nie potwierdzam tego przy moim modelu, silnik oznaczony symbolem ALT.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 17 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 25 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Gratuluję zakupu.
POZDRAWIAM
P.S. Szkoda że nie ma więcej fotek