Tutaj jesteś:
Samochód
Volkswagen Polo 1.4 16V Comfortline
- Kupione nowe w 2011
- Auto obejrzano 41298 razy
- Online od 14 lat, 2 miesięcy i 14 dni
- Auto polubiono 986 razy
Nazwa auta:
1.4 16V Comfortline
Marka:
Volkswagen
Model:
Polo
Generacja:
V
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.4
Moc silnika:
85 KM
Przebieg:
26 898 km
Rocznik:
2011
VW Polo 6R 1.4 16V Comfortline
Blog auta (9)
Dodano: 12 lat temu, przez
brera
Na samym początku napiszę, że auto jest już po gwarancji ale ja postanowiłem pojechać do ASO VW w Siedlcach celem rozwiązania trapiących mnie niedogodności. Te niedogodności są tym bardziej ...
13
komentarzy
Dodano: 12 lat temu, przez
brera
Witam ponownie,
Tak jak w temacie coraz bardziej skłaniam się do takiego stwierdzenia. W ramach gwarancji zamierzam wybrać się do serwisu po raz 4. Tym razem, a w zasadzie znowu powróciły luzy ...
67
komentarzy
Dodano: 12 lat temu, przez
brera
Witam,
Dzisiaj zrobiłem przegląd mojemu Polo przy przebiegu 15353 km. Mogłem jeździć niby spokojnie jeszcze przez 10 000 km ( jak zakłada producent), ale ja jakoś nie mogę przyjąć do ...
3
komentarze
Dodano: 13 lat temu, przez
brera
Witam,
W dniu dzisiejszym minął równo rok od zakupu VW Polo. Samochód przejechał 11544 km, co daje 962 km na miesiąc. Średnie spalanie 6.30 ltr/100km, średni koszt pokonania 100 km wyniósł ...
20
komentarzy
Dodano: 13 lat temu, przez
brera
Witam,
Dokładanie 2 tygodnie po mojej wizycie w serwisie, podczas której zgodzono się w końcu na naprawę luzów na prowadnicach fotela kierowcy, nastąpiła ta szczęśliwa chwila. ...
5
komentarzy
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Komentarze (50)
Dodano: 11 lat temu
Ładny kolor no i ogólnie ładny samochód. Czytałem kilka Twoich dzienników pokładowych, nie spodziewałbym się takich niedociągnięć w Polo. Miałem nowego Passata B6 z końca produkcji i też wkurzało mnie w nim kilka rzeczy, choćby to że w nowym aucie w już jakiejś tam przyzwoitej klasie limuzynie trzeszczą na maxa wszystkie plastiki, po ok. 8tys przebiegu wymieniane były łożyska z tyłu, części zawieszenia i cieknący wężyk spryskiwaczy xenonów... Trochę za dużo jak na tyle km... Fakt, potrafił spalić 4,4 na trasie przy 110km/h (2.0 TDI 140km CR manual) no ale reszta porażka. Po sprzedaży była akcja serwisowa VW przysłał list żeby zgłosić się do serwisu bo silnik może ulec samozapłonowi... Obecnie z nowych VW mam Jette no i tutaj póki co zero problemów.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
Poprzednie Xenon słabo świeciły,
tym razem wybór padł na żarówki Xenon Philips i postojówki osram blue
koszty
żarówki Xenon Philips - 399zł
Osram w5w Cool Blue Intense - 26zł ...
2
komentarze
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
płyn hamulcowy koloru herbaty, czy ktoś to kiedyś zmieniał nie wiadomo, ale trzeba było się za to zabrać, oraz tarcze z tyłu, bo miały bicie choć nie wykazywały znacznego zużycia
koszty ...
1
komentarz
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
prędkość prawie zgodna z przepisami, droga S7 na Kielce, max 130km/h na S7, spalanie od 4L do 4,5L max , klimatyzacja AUTO
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
