Tutaj jesteś:
Samochód
Volkswagen Scirocco Zielona Czarnula
- Kupione używane w 2008
- Auto obejrzano 2938 razy
- Online od 15 lat, 5 miesięcy i 22 dni
- Auto polubiono 469 razy
Nazwa auta:
Zielona Czarnula
Marka:
Volkswagen
Model:
Scirocco
Generacja:
II
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
1.8
Moc silnika:
95 KM
Przebieg:
202 566 km
Rocznik:
1990
VW Scirocco GT II
Rocznik: 1990
Lakier: LC6V od góry rozjaśniany
Silnik seryjny: 1.8 8v JH o mocy 95 KM w przyszłości ABF
Układ wydechowy: Supersprint z końcowym tłumikiem model "Magnum"
Zawieszenie gwintowane: TA TECHNIX
Kierownica Raid 30cm ze snap-off system
Koła RH 7J x 15 opony 195/50
Prezentowany przeze mnie zielono –zielony egzemplarz to seryjny VW Scirocco z 1990 roku Jest to moje drugie Scirocco, wcześniej jeżdziłam przez 4 lata czarną Sroczką również rocznik 1990, z silnikiem GX od VW Jetty.. Stłuczka spowodowała przesunięcie podłużnicy, niestety blacharz nie polepszył sytuacji, a wręcz ją pogorszył. Poza tym auto nie miało szczęścia i wcześniej trafiało do ludzi, którzy uznawali, że drutem i szpachlą da się zrobić wszystko.
W między czasie sytuacja zmusiła mnie do tego, że pierwsze Scirocco, do którego miałam ogromny sentyment poszło na złom. Tak zakończyła się historia mojej pierwszej Sroczki - Czarnuli.
Obecnego auta szukałam przez rok czasu... Ciężko było znaleźć coś w oryginale i w dobrym stanie.
O ile stan pierwszej Sroczki od początku pozostawiał wiele do życzenia tak ta znaleziona ot tak w ogłoszeniu prezentuje naprawdę wspaniałą kondycję. Jako ciekawostkę napiszę, że zarówno „Czarnulę” jak i „Zieloną Czarnulę” kupiłam tego samego dnia i miesiąca. Jednak różnica w stanie technicznym tych aut była diametralna. Pierwsze auto zawsze kupuje się pod wpływem emocji, drugie pod wpływem doświadczeń z pierwszym autem. Tak też było ze mną.
Przede wszystkim nie dopadł jej żaden fan „tuningu garażowego” co jest naprawdę szczęśliwym zbiegiem okoliczności.
W pierwszym momencie uwagę przykuwa lakier, który na pierwszy rzut oka wygląda na popularnego swego czasu „kameleona”. Tymczasem jest on po prostu rozjaśniany od połowy auta. Jest to dzieło naszych zachodnich sąsiadów. Efekt jest dość ciekawy choć dla mnie jedynym słusznym kolorem auta jest czarny. Taki też lakier otrzyma wkrótce moje auto.
Poza tym nadwozie auta jest wyposażone w fabryczny pakiet ospoilerowania i uważam, że to najlepsza opcja. Jedyne o co się pokusiłam to założenie brewki, żeby autko spoglądało nieco groźniej.
Pod maską hasa sobie wesoło 95 koni generowane przez silnik o pojemności 1800 ccm i oznaczeniu JH. Za rasowy pomruk odpowiada układ wydechowy marki Supersprint.
W przeciwieństwie do mojego męża ja odczuwam potrzebę zwiększenia mocy mojego auta. Tak więc na liście figuruje pozycja „swap”. Najprawdopodobniej będzie to jednostka szesnastozaworowa o oznaczeniu KR, chyba, że trafi się jakiś ładny ABF.
Do wnętrza auta zawitały fotele z Corrado ponieważ dają nieco więcej miejsca i osadzają kierowcę bliżej podłogi co kolei daje wrażenie przytulności.
Ponadto seryjną kierownicę zastąpiła sportowa kierownica firmy raid o średnicy 30cm dodatkowo wyposażona w system snap-off.
Auto wyposażyliśmy w fabryczny mechanizm elektrycznie sterowanych szyb o ile w Corrado to raczej norma tak w Scirocco to nie lada rarytas.
W ostatnie Święta Mikołaj przyniósł mi do komplet gwintowanego zawieszenia marki Ta Technix jednak czekaliśmy do wiosny z montażem. Następnie praktycznie tuż po zainstalowaniu go na aucie zostało sprawdzone na torze w Lublinie, a także na 700 km trasie po Polsce. Póki co jest ok, a auto zyskało na wyglądzie zbliżając się 4 cm do ziemi.
Pomimo swych 22 lat moje Sciro nie zamierza przejść na emeryturę i zdarza się, że czasami wyleczy ze sportowych aspiracji jakiegoś przedstawiciela handlowego w służbowym dieslu. Jest używane na codzień i spisuje się świetnie.
więcej »
Rocznik: 1990
Lakier: LC6V od góry rozjaśniany
Silnik seryjny: 1.8 8v JH o mocy 95 KM w przyszłości ABF
Układ wydechowy: Supersprint z końcowym tłumikiem model "Magnum"
Zawieszenie gwintowane: TA TECHNIX
Kierownica Raid 30cm ze snap-off system
Koła RH 7J x 15 opony 195/50
Prezentowany przeze mnie zielono –zielony egzemplarz to seryjny VW Scirocco z 1990 roku Jest to moje drugie Scirocco, wcześniej jeżdziłam przez 4 lata czarną Sroczką również rocznik 1990, z silnikiem GX od VW Jetty.. Stłuczka spowodowała przesunięcie podłużnicy, niestety blacharz nie polepszył sytuacji, a wręcz ją pogorszył. Poza tym auto nie miało szczęścia i wcześniej trafiało do ludzi, którzy uznawali, że drutem i szpachlą da się zrobić wszystko.
W między czasie sytuacja zmusiła mnie do tego, że pierwsze Scirocco, do którego miałam ogromny sentyment poszło na złom. Tak zakończyła się historia mojej pierwszej Sroczki - Czarnuli.
Obecnego auta szukałam przez rok czasu... Ciężko było znaleźć coś w oryginale i w dobrym stanie.
O ile stan pierwszej Sroczki od początku pozostawiał wiele do życzenia tak ta znaleziona ot tak w ogłoszeniu prezentuje naprawdę wspaniałą kondycję. Jako ciekawostkę napiszę, że zarówno „Czarnulę” jak i „Zieloną Czarnulę” kupiłam tego samego dnia i miesiąca. Jednak różnica w stanie technicznym tych aut była diametralna. Pierwsze auto zawsze kupuje się pod wpływem emocji, drugie pod wpływem doświadczeń z pierwszym autem. Tak też było ze mną.
Przede wszystkim nie dopadł jej żaden fan „tuningu garażowego” co jest naprawdę szczęśliwym zbiegiem okoliczności.
W pierwszym momencie uwagę przykuwa lakier, który na pierwszy rzut oka wygląda na popularnego swego czasu „kameleona”. Tymczasem jest on po prostu rozjaśniany od połowy auta. Jest to dzieło naszych zachodnich sąsiadów. Efekt jest dość ciekawy choć dla mnie jedynym słusznym kolorem auta jest czarny. Taki też lakier otrzyma wkrótce moje auto.
Poza tym nadwozie auta jest wyposażone w fabryczny pakiet ospoilerowania i uważam, że to najlepsza opcja. Jedyne o co się pokusiłam to założenie brewki, żeby autko spoglądało nieco groźniej.
Pod maską hasa sobie wesoło 95 koni generowane przez silnik o pojemności 1800 ccm i oznaczeniu JH. Za rasowy pomruk odpowiada układ wydechowy marki Supersprint.
W przeciwieństwie do mojego męża ja odczuwam potrzebę zwiększenia mocy mojego auta. Tak więc na liście figuruje pozycja „swap”. Najprawdopodobniej będzie to jednostka szesnastozaworowa o oznaczeniu KR, chyba, że trafi się jakiś ładny ABF.
Do wnętrza auta zawitały fotele z Corrado ponieważ dają nieco więcej miejsca i osadzają kierowcę bliżej podłogi co kolei daje wrażenie przytulności.
Ponadto seryjną kierownicę zastąpiła sportowa kierownica firmy raid o średnicy 30cm dodatkowo wyposażona w system snap-off.
Auto wyposażyliśmy w fabryczny mechanizm elektrycznie sterowanych szyb o ile w Corrado to raczej norma tak w Scirocco to nie lada rarytas.
W ostatnie Święta Mikołaj przyniósł mi do komplet gwintowanego zawieszenia marki Ta Technix jednak czekaliśmy do wiosny z montażem. Następnie praktycznie tuż po zainstalowaniu go na aucie zostało sprawdzone na torze w Lublinie, a także na 700 km trasie po Polsce. Póki co jest ok, a auto zyskało na wyglądzie zbliżając się 4 cm do ziemi.
Pomimo swych 22 lat moje Sciro nie zamierza przejść na emeryturę i zdarza się, że czasami wyleczy ze sportowych aspiracji jakiegoś przedstawiciela handlowego w służbowym dieslu. Jest używane na codzień i spisuje się świetnie.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Pozdrawiam
Dalszych sukcesów w modernizacjach bo auto zacne
Pozdrawiam
Pozdrawiam
A to niby czemu
Pozdro