Tutaj jesteś:
Samochód
Volkswagen Tiguan Sport&Style 1.4 TSI
- Kupione nowe w 2011
- Auto obejrzano 1813 razy
- Online od 13 lat, 2 miesięcy i 21 dni
- Auto polubiono 79 razy
Nazwa auta:
Sport&Style 1.4 TSI
Marka:
Volkswagen
Model:
Tiguan
Nadwozie:
SUV Facelifting
Silnik:
1.4 TSI BlueMotion
Moc silnika:
160 KM
Przebieg:
71 684 km
Rocznik:
2011
Auto nowe, skonfigurowane pod swoje widzimisie, czyli oprócz bajerów dostępnych w specyfikacji Sport&Style ma jeszcze biksenony, asystent parkowania (fajny gadżet, na który się zdecydowałem, bo czujniki parkowania były dostępne tylko z park assistem), podgrzewane siedzenia, spojler dachowy. Dzięki spojlerkowi wygląda trochę inaczej niż wszystkie Tiguany :)
więcej »
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Wcześniej jeździł:
Volkswagen Tiguan Sport&Style 1.4 TSI, Ford Focus 1.8 TDCi
Komentarze (22)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 25 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
http://moto.allegro.pl/rewelacyny-passat-1-4-tsi-z-oryginalnym-gazem-i2172681951.html
Jak ze spalaniem, bo u mnie po przejechaniu ok. 1500 na komputer pokazuje 9.9 (głównie po mieście)
Szerokości ;D
Pzdr....
Wrażenia z jazdy - niesamowicie cicho, kompresor i turbina sprawiają, że ciągnie z dołu (max. moment w zakresie 1500-4500 rpm. Przy wyższych obrotach fajny gang, przy niższych nie słychać silnika. Układ kierowniczy rewelacja - nie jeździłem jeszcze autem, które jest tak łatwe w prowadzeniu mimo takiej masy. Wspomaganie jest progresywne, więc w trasie się utwardza, na parkingu wystarczy paluszek. Auto ma sporo ciekawych wspomagaczy jak autohold - automatyczny hamulec postojowy, asystent parkowania, czujniki deszczu, zmierzchu, skrętne biksenony z ledami do jazdy dziennej. Zobaczymy co z tego będzie działało powiedzmy za 5 lat
pozdrawiam
Z tego co wiem to ma chyba 150KM ? To dużo jak na taki silniczek, ale jak sprawdza się w zakresach obrotów. Spalanie z tego co też mi się obiło o uszy to 6l/100 trasa przy spokojnej jeździe. Ciekawe tylko jak z trwałością tych jednostek.