Tutaj jesteś:
Samochód
Toyota Corolla G6R
- Kupione używane w 2011
- Auto obejrzano 2530 razy
- Online od 12 lat, 9 miesięcy i 2 dni
- Auto polubiono 482 razy
Nazwa auta:
G6R
Marka:
Toyota
Model:
Corolla
Generacja:
VIII
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.6 i 16V
Moc silnika:
110 KM
Przebieg:
244 841 km
Rocznik:
1999
Samochód, o którym myślałem jeszcze zanim zawitałem do szkoły nauki jazdy, więc tak naprawdę było to moje pierwsze spełnione marzenie motoryzacyjne. Corolla była mała, lekka, szybka i niezawodna, na dodatek miałem przyjemność użytkowania bardzo ciekawej odmiany. Przez jakiś czas służyła mi podczas pracy na terenie całej Polski, kręciła wtedy przeszło 1000 km tygodniowo. Potem stopniowo jeździłem nią coraz rzadziej, w końcu przyszły kryzysowe czasy i zdecydowałem się ją sprzedać.
I jeszcze kilka słów o edycji G6R – to unikatowa wersja, którą sprzedano w liczbie 2500 sztuk na całym świecie (w Polsce nie była oferowana), a która wyróżnia się na tle zwykłych odmian lekkim ospojlerowaniem nadwozia, aluminiową maską, lekkimi felgami, szerszym ogumieniem, 6-biegową skrzynią, ładniej wykończonym wnętrzem z czerwonymi zegarami, czerwonymi pasami i usportowionymi fotelami, usztywnionym zawieszeniem, rozpórką kielichów, tarczą przy każdym z 4 kół oraz bogatszym wyposażeniem standardowym.
Co ciekawe, wypuszczenie na rynek tej limitowanej edycji było związane z homologacją niektórych podzespołów (m.in. aluminiowej maski) do legendarnej Corolli WRC – Toyota musiała użyć elementów w aucie seryjnym, aby zaimplementować je do wersji rajdowej.
więcej »
I jeszcze kilka słów o edycji G6R – to unikatowa wersja, którą sprzedano w liczbie 2500 sztuk na całym świecie (w Polsce nie była oferowana), a która wyróżnia się na tle zwykłych odmian lekkim ospojlerowaniem nadwozia, aluminiową maską, lekkimi felgami, szerszym ogumieniem, 6-biegową skrzynią, ładniej wykończonym wnętrzem z czerwonymi zegarami, czerwonymi pasami i usportowionymi fotelami, usztywnionym zawieszeniem, rozpórką kielichów, tarczą przy każdym z 4 kół oraz bogatszym wyposażeniem standardowym.
Co ciekawe, wypuszczenie na rynek tej limitowanej edycji było związane z homologacją niektórych podzespołów (m.in. aluminiowej maski) do legendarnej Corolli WRC – Toyota musiała użyć elementów w aucie seryjnym, aby zaimplementować je do wersji rajdowej.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (1)
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Kiedyś kupią to auto:
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 12 godzin temu, przez powerTGS440
Renault Megane III 1.5DCI 95PS 6-gear MANUAL
Ogólnie, w ten długi weekend przejechałem 903km, średnie spalanie 4.2litra (nie korzystałem z klimy), trasa ekspresowa S3 (tylko 30km na ...
Dodano: 13 godzin temu, przez powerTGS440
Właśnie minęło 9 miesięcy od kupna P208, przejechane w tym czasie 10.000km, było by więcej, ale od czasu kiedy pojawiła się Meganka to autko jeździ trochę mniej i bliżej, trasy nie ...
Dodano: 4 dni temu, przez darek-k
zdjęcie wykonane jeszcze u poprzedniego właściciela
super autko jak na tylko Peugeota 207
4
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Szerokości