Tutaj jesteś:
Kierowca Arturo1977
Profil kierowcy Arturo1977
PRZEBIEG
812
OBROTY
Arturo1977
30 lat za kółkiem
Canada, QC
Canada, QC
offline (ostatnio widziano 1 miesiąc temu)
zarejestrowany od 22 lat, 6 miesięcy i 4 dni
3887 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 2
3887 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 2
Jeździ:
Pontiac Trans Am GTA,
Mazda 3,
Chevrolet Corvette C4 LT1,
Dodge Durango SXT AWD,
Cadillac CTS 4 V6 3.6 DI w/1SB Performance package
Wcześniej jeździł:
Ford Mustang 4.0 V6,
Jeep Grand Cherokee Limited V8 5.7 HEMI,
Ford Mondeo 1.8 16V,
Ford Probe GT 2.5 V6 24v,
Chrysler Town & Country Limited AWD, 3.8 V6,
Dodge Magnum R/T 5.7 V8 HEMI,
Subaru Impreza 2.5RS,
Chrysler Intrepid SE 2.7 V6
Jestem zwichrowany na punkcie motoryzacji, aktualnie mam 5 aut. kocham auta nietuzinkowe, ciekawe, mocne, ladne, musza dawac frajde z jazdy.
więcej »
Obecne auta (5)
Pontiac Trans Am GTA
Marka:
Pontiac
Model:
Trans Am
Generacja:
III
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
5.0
Nazwa auta:
GTA
1988 Pontiac Trans Am GTA
5.0 TPI
automat
5.0 TPI
automat
Mazda 3
Marka:
Mazda
Model:
3
Generacja:
III
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
2.0 SKYACTIV-G
Moc silnika:
155 KM
Mazda 3 2015 2.0 Skyactive 155hp
- skrzynia manualna
- kupiona dla corki jako pierwsze auto
- skrzynia manualna
- kupiona dla corki jako pierwsze auto
Chevrolet Corvette C4 LT1
Marka:
Chevrolet
Model:
Corvette
Generacja:
C4
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
5.7 i V8
Nazwa auta:
C4 LT1
Chevrolet Corvette
- MY 1994, generacja C4
- Silnik LT1 5.7 V8
- 300hp@5000rpm, 461Nm@3600rpm
- RWD z LSD
- Skrzynia : automat
- 0-100km/h: 5.7s
- Masa : 1500kg
- Wersja coupe ze szklanym, zdejmowanym dachem, full wypas
- Kolor : Polo Green
- 100-procentowy original od pierwszego wlasciciela
- MY 1994, generacja C4
- Silnik LT1 5.7 V8
- 300hp@5000rpm, 461Nm@3600rpm
- RWD z LSD
- Skrzynia : automat
- 0-100km/h: 5.7s
- Masa : 1500kg
- Wersja coupe ze szklanym, zdejmowanym dachem, full wypas
- Kolor : Polo Green
- 100-procentowy original od pierwszego wlasciciela
Dodge Durango SXT AWD
Marka:
Dodge
Model:
Durango
Generacja:
III
Nadwozie:
Terenowy
Silnik:
3.6 V6
Nazwa auta:
SXT AWD
Dodge Durango 3 gen
- technicznie pokrewny z Jeep Grand Cherokee WK2
- MY 2013
- silnik Pentastar V6 3.6l
- 290hp @ 4800rpm, 353Nm@4800rpm
- Skrzynia automat
- Aktywny, staly naped na 4 kola AWD ze skrzynia rozdzielcza MP3010 (taka jak w Jeepie Grand Cherokee SRT8) i rozkladem 47:53 przy jezdzie na suchym asfalcie.
- Wersja SXT
- 7 miejsc
- Masa wlasna : 2229kg
- Masa holowanej przyczepy : 2800kg
- Kolor : czarny
- technicznie pokrewny z Jeep Grand Cherokee WK2
- MY 2013
- silnik Pentastar V6 3.6l
- 290hp @ 4800rpm, 353Nm@4800rpm
- Skrzynia automat
- Aktywny, staly naped na 4 kola AWD ze skrzynia rozdzielcza MP3010 (taka jak w Jeepie Grand Cherokee SRT8) i rozkladem 47:53 przy jezdzie na suchym asfalcie.
- Wersja SXT
- 7 miejsc
- Masa wlasna : 2229kg
- Masa holowanej przyczepy : 2800kg
- Kolor : czarny
Cadillac CTS 4 V6 3.6 DI w/1SB Performance package
Marka:
Cadillac
Model:
CTS
Generacja:
II
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
3.6 VVT
Nazwa auta:
4 V6 3.6 DI w/1SB Performance package
2008 Cadillac CTS4 DI 1SB z Performance Package
- silnik V6 3.6 z bezposrednim wtryskiem benzyny, 311KM 374 NM
- skrzynia automat 6 biegow z trybem manualnym sport
- 0-100 km/h 6.7s
- aktywny naped na 4 kola Borg Warner z blokada tylnego dyferencjalu i torque vectoring
- Performance package obejmuje m.in. sportowe zawieszenie, wzmocnione hamulce, uklad chlodzenia heavy-duty, halogeny, adaptacyjne ksenony, kola 235/50/18" i LSD.
- niemal pelne wyposazenie oprocz nawigacji ;( Ale jest panoramiczny szyberdach, skorzana tapicerka, drewaniane i aluminiowe wstawki, ogrzewane i klimatyzowane fotele, system audio Bose, czujniki parkowana, fotochromowe lusterka, czujniki cofania, system otwierania bramy garazowej, TPMSy, system zdalnego odpalania silnika, automatyczne wycieraczki z czujnikiem deszczu, czujnik zmierzchowy i inne takie.
- doskonaly stan, nigdy nie uzywany zima.
- silnik V6 3.6 z bezposrednim wtryskiem benzyny, 311KM 374 NM
- skrzynia automat 6 biegow z trybem manualnym sport
- 0-100 km/h 6.7s
- aktywny naped na 4 kola Borg Warner z blokada tylnego dyferencjalu i torque vectoring
- Performance package obejmuje m.in. sportowe zawieszenie, wzmocnione hamulce, uklad chlodzenia heavy-duty, halogeny, adaptacyjne ksenony, kola 235/50/18" i LSD.
- niemal pelne wyposazenie oprocz nawigacji ;( Ale jest panoramiczny szyberdach, skorzana tapicerka, drewaniane i aluminiowe wstawki, ogrzewane i klimatyzowane fotele, system audio Bose, czujniki parkowana, fotochromowe lusterka, czujniki cofania, system otwierania bramy garazowej, TPMSy, system zdalnego odpalania silnika, automatyczne wycieraczki z czujnikiem deszczu, czujnik zmierzchowy i inne takie.
- doskonaly stan, nigdy nie uzywany zima.
Byłe auta (8)
Ford Mustang 4.0 V6
Marka:
Ford
Model:
Mustang
Generacja:
V
Nadwozie:
Cabrio
Silnik:
4.0 i V6 12V
Nazwa auta:
4.0 V6
Ford Mustang 4.0 V6 ze skrzynia manualna (rzadkosc).
Dane fabryczne to 210hp@5250 rpm i 325Nm@3500rpm, ale ten ma troche wiecej.
0-100 fabrycznie: okolice niskich 7s, ten ma troche mniej. Wynika to z modyfkacji silnika (m.in walek rozrzadu), wydechu oraz przede wszystkim z innego przelozenia dyferencjalu. Dyferencjal jest o ograniczonym poslizgu.
Szalu nie ma, ale wstydu tez nie. Wersja kabrio. Felgi z rantem i opona 255/45/18. Przerobiony wizualnie na wersje GT. Wydech przedobiony na podwojny wydech z tlumikami z wersji GT V8. Wiele elementow zawieszenia zmienionych na GT, oprocz tego jest nizsze niz seria. Nie uzytkowany zima, dzieki czemu nie ma rdzy.
Co tu duzo mowic. Mustang to Mustang - auto legenda :)
Dane fabryczne to 210hp@5250 rpm i 325Nm@3500rpm, ale ten ma troche wiecej.
0-100 fabrycznie: okolice niskich 7s, ten ma troche mniej. Wynika to z modyfkacji silnika (m.in walek rozrzadu), wydechu oraz przede wszystkim z innego przelozenia dyferencjalu. Dyferencjal jest o ograniczonym poslizgu.
Szalu nie ma, ale wstydu tez nie. Wersja kabrio. Felgi z rantem i opona 255/45/18. Przerobiony wizualnie na wersje GT. Wydech przedobiony na podwojny wydech z tlumikami z wersji GT V8. Wiele elementow zawieszenia zmienionych na GT, oprocz tego jest nizsze niz seria. Nie uzytkowany zima, dzieki czemu nie ma rdzy.
Co tu duzo mowic. Mustang to Mustang - auto legenda :)
Jeep Grand Cherokee Limited V8 5.7 HEMI
Marka:
Jeep
Model:
Grand Cherokee
Generacja:
III
Nadwozie:
Terenowy
Silnik:
5.7 Hemi V8
Nazwa auta:
Limited V8 5.7 HEMI
Kupione pare dni temu z mysla o jezdzie zima, bo Magnum slabo sie sprawdza na sliskim. A takze z mysla holowaniu roznych rzeczy, a Jeep moze holowac do 3.3 tony. To juz moje 4 auto ze stajni Chryslera. Jest to Jeep Grand Cherokee o oznaczeniu WK, wersja Limited z 2005 roku, najbogatsza z tego rocznika. Silnik to V8 5.7 HEMI, a wiec to juz drugie HEMI w domu :).
Auto posiada najbardziej zaawansowany naped na 4 kola w Jeepach – Quadra Drive II. Posiada skrzynie rozdzielcza ze sprzeglem, ktora wraz z dyferencjalami potrafi przeniesc 100% napedu na tylko jedno kolo. W trybie Low (reduktor) napedy sa blokowane mechanicznie i wszystkie kola obracaja sie z ta sama predkoscia. W trybie Hi, mamy elektroniczna szpere E-LSD, ktora dziala zadziwiajaco skutecznie. E-LSD wystepuje tylko w wersji z silnikiem 5.7. Caly system jest zadziwiajaco skuteczny, mimo ze AWD mam w Subaru i jestem przyzwyczajony do napedu na 4 kola.
Auto ma kompletne wyposazenie oprocz nawigacji. Na wyposazeniu znajaduja sie np. DVD dla tylnej kanapy, autosciemniajace sie lusterka, system Uconnect z bluetooth i obsluga glosowa, czujniki cofania, podgrzewane fotele z pamiecia, system audio Boston Acoustic, automatyczne swiatla (np. drogowe wylaczaja sie gdy nadjezdzaja inne auta z przeciwka) i wycieraczki, dwustrefowa automaczyczna klimatyzacja i wiele innych. Trzeba przyznac, ze niektorzych rzeczy nie mam ani w Magnum z tego samego rocznika, ani nie mialem Town&Country, mimo ze auta tez byly w topowych wersjach.
Wizualnie auto jest OK, jezeli sie wezmie poprawke na wiek (12 lat...). Jeden z najlepszych egzemplarzy ktore widzialem z tego rocznika. Jest rdza na podwoziu, ale w Quebecu to normalne. Technicznie jeszcze nie wiem, ale nie powinno byc tragedii. Kupilem od dealera BMW, gdzie pierwszy wlasciciel zostawil go w rozliczeniu za nowe X3. Mam tez aktualny CarProof. Musze ogarnac choinke na desce rozdzielczej (TPMS, sensor O2, airbag – lacze pod fotelem) a takze przejrzec podwozie pod katem ewentualnych wyciekow. No i poszukac dobrych opon. Auto zaskoczylo komfortem jazdy, zestrojenie zawieszenie nawet bardziej mi odpowiada niz z Magnum.
Z minusow to maly bagaznik - praktycznie polowa tego co w Magnum. O spalaniu nawet nie wspominam... Zdjecia robione na szybko po przyprowadzaniu auta do domu, dopoki jeszcze jest w miare czysty :) Moze wiosna postaram sie o lepsze w jakies fajniejszej scenerii.
Auto posiada najbardziej zaawansowany naped na 4 kola w Jeepach – Quadra Drive II. Posiada skrzynie rozdzielcza ze sprzeglem, ktora wraz z dyferencjalami potrafi przeniesc 100% napedu na tylko jedno kolo. W trybie Low (reduktor) napedy sa blokowane mechanicznie i wszystkie kola obracaja sie z ta sama predkoscia. W trybie Hi, mamy elektroniczna szpere E-LSD, ktora dziala zadziwiajaco skutecznie. E-LSD wystepuje tylko w wersji z silnikiem 5.7. Caly system jest zadziwiajaco skuteczny, mimo ze AWD mam w Subaru i jestem przyzwyczajony do napedu na 4 kola.
Auto ma kompletne wyposazenie oprocz nawigacji. Na wyposazeniu znajaduja sie np. DVD dla tylnej kanapy, autosciemniajace sie lusterka, system Uconnect z bluetooth i obsluga glosowa, czujniki cofania, podgrzewane fotele z pamiecia, system audio Boston Acoustic, automatyczne swiatla (np. drogowe wylaczaja sie gdy nadjezdzaja inne auta z przeciwka) i wycieraczki, dwustrefowa automaczyczna klimatyzacja i wiele innych. Trzeba przyznac, ze niektorzych rzeczy nie mam ani w Magnum z tego samego rocznika, ani nie mialem Town&Country, mimo ze auta tez byly w topowych wersjach.
Wizualnie auto jest OK, jezeli sie wezmie poprawke na wiek (12 lat...). Jeden z najlepszych egzemplarzy ktore widzialem z tego rocznika. Jest rdza na podwoziu, ale w Quebecu to normalne. Technicznie jeszcze nie wiem, ale nie powinno byc tragedii. Kupilem od dealera BMW, gdzie pierwszy wlasciciel zostawil go w rozliczeniu za nowe X3. Mam tez aktualny CarProof. Musze ogarnac choinke na desce rozdzielczej (TPMS, sensor O2, airbag – lacze pod fotelem) a takze przejrzec podwozie pod katem ewentualnych wyciekow. No i poszukac dobrych opon. Auto zaskoczylo komfortem jazdy, zestrojenie zawieszenie nawet bardziej mi odpowiada niz z Magnum.
Z minusow to maly bagaznik - praktycznie polowa tego co w Magnum. O spalaniu nawet nie wspominam... Zdjecia robione na szybko po przyprowadzaniu auta do domu, dopoki jeszcze jest w miare czysty :) Moze wiosna postaram sie o lepsze w jakies fajniejszej scenerii.
Ford Mondeo 1.8 16V
Marka:
Ford
Model:
Mondeo
Generacja:
I
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.8 i 16V
Nazwa auta:
1.8 16V
Moc silnika:
115 KM
To pierwsze auto, jakie kupilismy z moja dziewczyna, z niemala pomoca rodzicow. Sprowadzony wlasnorecznie z Belgii w 2001 roku. Szukalem wlasciwie Mondeo 2.0 liftbacka(o V6 nie smialem wtedy jeszcze marzyc, wydawalo mi sie to nie na kieszen biednego studenta). Moi rodzice mieli rowniez mondeo, tyle ze 1.8 TD. Trafil mi sie swietnie utrzymany model 93 1.8 GLX z okolo 75kkm na liczniku, ktory z oczywistych wzgledow zostal zaraz po zakupie zagazowany. Auto przejechalo w miare bezproblemowo kolejne 80kkm. Obecnie o ile wiem zbliza sie do 300kkm i nadal jezdzi. Nastepca Mondeusza zostal Ford Probe GT, rowniez pokazany w galerii.
Ford Probe GT 2.5 V6 24v
Marka:
Ford
Model:
Probe
Generacja:
II
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
2.5 V6 24V
Nazwa auta:
GT 2.5 V6 24v
Moc silnika:
164 KM
Moje stare auto, do ktorego mam duzy sentyment.
Wersja GT z V6 Mazdy pod maska, ktora przyspiesza do setki w jakies 8s. Swietnie jezdzi po zakretach i swego czasu robila duze wrazenie wygladem. Auto mialo dwie wady - troche malo sztywne nadwozie i naped na przednie kola. Kupilem go jak mi gdy mi sie urodzila corka, zjezdzilem nim cala Europe i gwarantuje ze to bardzo fajne auto rodzinne :)
mozna tez mnie znalezc na Forum Probe Drivers : http://www.fpdrivers.org/forum/ jako Arturo :)
Wersja GT z V6 Mazdy pod maska, ktora przyspiesza do setki w jakies 8s. Swietnie jezdzi po zakretach i swego czasu robila duze wrazenie wygladem. Auto mialo dwie wady - troche malo sztywne nadwozie i naped na przednie kola. Kupilem go jak mi gdy mi sie urodzila corka, zjezdzilem nim cala Europe i gwarantuje ze to bardzo fajne auto rodzinne :)
mozna tez mnie znalezc na Forum Probe Drivers : http://www.fpdrivers.org/forum/ jako Arturo :)
Chrysler Town & Country Limited AWD, 3.8 V6
Marka:
Chrysler
Model:
Town & Country
Generacja:
IV
Nadwozie:
Van
Silnik:
3.8 i V6 AWD
Nazwa auta:
Limited AWD, 3.8 V6
Moc silnika:
215 KM
Chrysler Town&Country w najwyzszej mozliwej specyfikacji, wersja AWD z silnikiem 3.8 V6.
Dlugo by wymieniac wyposazenie, swietny samochod na trasy, ultrawygodny, doskonaly zwlaszcza dla dzieci - foteliki wbudowane w siedzenia, DVD, klimatyzacja automatyczna trojstrefowa, rozkladane fotele, itd.
Z wad - spalanie, korozja i usterkowosc.
Dlugo by wymieniac wyposazenie, swietny samochod na trasy, ultrawygodny, doskonaly zwlaszcza dla dzieci - foteliki wbudowane w siedzenia, DVD, klimatyzacja automatyczna trojstrefowa, rozkladane fotele, itd.
Z wad - spalanie, korozja i usterkowosc.
Dodge Magnum R/T 5.7 V8 HEMI
Marka:
Dodge
Model:
Magnum
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
5.7 i V8
Nazwa auta:
R/T 5.7 V8 HEMI
Moc silnika:
345 KM
Dodge Magnum RT, z silnikiem HEMI 5,7 V8, 340 koni przy 5000 rpm i 530Nm przy 4000rpm, z systemem MDS ktory moze dezaktywowac polowe cylindrow w warunkach niskiego obciazenia silnika. Jest to wersja RWD, w pelni wyposazona, z szyberdachem, komputerem pokladowym EVIC, automatyczna klimatyzacja i nawigacja.
Dla niewtajemniczonych: samochod opiera sie na platformie LX Chryslera i nalezy do tej samej rodziny co Chrysler 300, Dodge Charger i Dodge Challenger). Dodge Magnum byl produkowany w glownie w Kanadzie latach 2005-2008 i oferowany w Europie jako Chrysler 300C Touring (z austriackiej produkcji, z przodem oraz wnetrzem 300-setki). W Ameryce Pln. zarowno 300C jak i Touring to wersje wyposazenia Chryslera 300 i nie nalezy mylic obu pojec.
Dla niewtajemniczonych: samochod opiera sie na platformie LX Chryslera i nalezy do tej samej rodziny co Chrysler 300, Dodge Charger i Dodge Challenger). Dodge Magnum byl produkowany w glownie w Kanadzie latach 2005-2008 i oferowany w Europie jako Chrysler 300C Touring (z austriackiej produkcji, z przodem oraz wnetrzem 300-setki). W Ameryce Pln. zarowno 300C jak i Touring to wersje wyposazenia Chryslera 300 i nie nalezy mylic obu pojec.
Subaru Impreza 2.5RS
Marka:
Subaru
Model:
Impreza
Generacja:
II
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
2.5 i 16V RS
Nazwa auta:
2.5RS
Moc silnika:
165 KM
Subaru Impreza 2.5RS, sedan, z 2005 roku. skrzynia manualna, 5-biegowa i symetryczny naped AWD ze stalym rozkladem momentu 50:50 (przod:tyl) i otwartymi dyframi.
Chrysler Intrepid SE 2.7 V6
Marka:
Chrysler
Model:
Intrepid
Generacja:
II
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
2.7
Nazwa auta:
SE 2.7 V6
Moc silnika:
200 KM
Bazowa wersja Intrepida. Mam go juz 5 lat, zrobilem nim jakies 70 tys km. Bardzo wygodne i trwale auto. Mimo ze to wersja bazowa, to ma wszystko co trzeba : automat, klimatyzacje, tempomat, elektryke szyb, itd.
Niedawno kupilem nastepce Intrepida - Magnum (patrz galeria), w tym samym kolorze, ale troche lepszej specyfikacji. ;)
Niedawno kupilem nastepce Intrepida - Magnum (patrz galeria), w tym samym kolorze, ale troche lepszej specyfikacji. ;)
Przyszłe auta (3)
Tesla Model S
Audi A5
Porsche 911
Blog kierowcy (15)
Dodano: 6 lat temu, przez
Arturo1977
Kupilem opony zimowe, no i mam zagwozdke...
Tytulem wprowadzenia, opony zimowe w Quebecu sa obowiazkowe od 15 grudnia do 15 marca i lepiej zeby nie trafila sie jakas awaria w aucie w okolicach ...
36
komentarzy
Dotyczy: Ford Mustang 4.0 V6
Dodano: 6 lat temu, przez
Arturo1977
Pare dni temu spotkalem na miescie faceta, ktory okazal sie jest jednym z bylych wlascicieli mojego Mustanga i to wlasnie on przerobil go wizualnie na wersje GT. Jak sie okazalo, nie tylko wizualnie, ...
21
komentarzy
Dodano: 6 lat temu, przez
Arturo1977
Nigdy nie bylem fanem BWM, ani nie rozwazalem zakupu zadnego. Do tej pory. Przez przypadek natknalem sie na cos takiego i nie powiem, wyglada to bardzo obiecujaco i musze przyznac ze lekko sie ...
17
komentarzy
Dotyczy: Ford Mustang 4.0 V6
Dodano: 6 lat temu, przez
Arturo1977
Ktos, kto zaprojektowal bazowe audio do Mustanga powinien pojsc siedziec. Toz to zbrodnia na tym samochodzie. Przy jezdzie z otwartym dachem czuje sie jakby darla na mnie ryja moja ex, tylko ze z ...
19
komentarzy
Dotyczy: Dodge Magnum R/T 5.7 V8 HEMI
Dodano: 6 lat temu, przez
Arturo1977
Sprzedalem moje Magnum :(
Fantastyczny samochod to byl, pod kazdym wzgledem. Nabywca znalazl sie po jednym dniu od momentu wywieszenia ogloszenia. Wyszedl super zadowolony, nawet umowy ...
36
komentarzy
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 14.09.2002 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 505 |
Liczba wystawionych ocen | 2 |
Liczba wpisów w blogach aut | 9 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 0 |
Liczba postów na forum | 0 |
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych