Tutaj jesteś:
Samochód
Chrysler Town & Country Limited AWD, 3.8 V6
Nazwa auta:
Limited AWD, 3.8 V6
Marka:
Chrysler
Model:
Town & Country
Generacja:
IV
Nadwozie:
Van
Silnik:
3.8 i V6 AWD
Moc silnika:
215 KM
Rocznik:
2002
Chrysler Town&Country w najwyzszej mozliwej specyfikacji, wersja AWD z silnikiem 3.8 V6.
Dlugo by wymieniac wyposazenie, swietny samochod na trasy, ultrawygodny, doskonaly zwlaszcza dla dzieci - foteliki wbudowane w siedzenia, DVD, klimatyzacja automatyczna trojstrefowa, rozkladane fotele, itd.
Z wad - spalanie, korozja i usterkowosc.
więcej »
Dlugo by wymieniac wyposazenie, swietny samochod na trasy, ultrawygodny, doskonaly zwlaszcza dla dzieci - foteliki wbudowane w siedzenia, DVD, klimatyzacja automatyczna trojstrefowa, rozkladane fotele, itd.
Z wad - spalanie, korozja i usterkowosc.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (1)
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
30 lat za kółkiem
Canada, QC
Canada, QC
Komentarze (29)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez powerTGS440
Szukam rzetelnej opinii a nawet oferty: RENAULT CAPTUR 1.5 DCI w automacie z rocznika 2015 - 2018. Budzet do 40.000 zl.
5
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez powerTGS440
Jak już kiedyś pisałem, Megane fajny samochód, silnik niezwykle ekonomiczny (4.2l/100km w trasie żaden problem) tyko 95koni trochę za mało.
900zł ta przyjemność, 300Nm zamiast 240Nm robi ...
4
komentarze
Dodano: 8 dni temu, przez FranzMaurer
Jakby nie mówić, dałem się zaskoczyć zimie w tym sezonie...:P Co prawda obserwowałem prognozy zarówno w słuchawce, jak i w telewizorze (o eksperckich poradach radiowych nie wspomnę), ale ...
14
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Mi on wcale nie przeszkadza, jest całkiem wysoko i jak dla mnie poręczny
a może mam to jakoś inaczej rozwiązane??
Wygoda rzeczywiscie jest kosmiczna. Mialem zastrzezenia tylko do umieszczenia panelu przyciskow do otwierania szyb - po dluzszej jezdzie mialem siniaki na lewym kolanie, ktore zawsze obijalem o ten panel.
Może wielkiej różnicy nie ma, ale:
nie ma skór, podgrzewanych foteli, pamięci regulacji fotela, automatycznej klimy, pewnie by się jeszcze coś znalazło, ale to mogła by być różnica już wynikająca z rocznika auta.
Generalnie jestem zachwycony autem, jest to inny wymiar w podróżowaniu.
silnik i skrzynia oczywiscie inne, ale wykonczenie powinno byc podobne. Nie wiem jak z wyposazeniem, w Kanadzie model T&C to model w najwyzszych specyfikacjach Grand Caravana w dlugiej wersji, amerykanski T&C moze byc kompletnym golasem i krotki. Europejski Voyager z racji ceny powinnien byc dobrze wyposazony.
No patrz, odkopaliśmy
Nie, nie to był, znaczy jest - Dodge Grand Caravan. Mój to jest zupełnie inna bajka, nie ten motor, nie to wykończenie.
Mój kolega sprowadził sobie takie z Kanady jako roczne z leciutko uszkodzonym prawym tylnym błotnikiem z takim samym motorem.
Cztery kapitańskie fotele i potrójna kanapa, wszystko w ładnej cielistej skórze.
Nie ma tylko DVD
Wyprodukowany został w 1999r o ile dobrze pamiętam, ma go do tej pory i bardzo go sobie chwali
no nie wiem, moje magnum ma duzo wiekszy motor a wazy niewiele mniej, a pali tyle samo, albo i mniej.
co nie zmienia faktu, ze auto bylo kosmicznie wygodne.
Fajny bajer to byly elektryczne fotele i lusterka z pamiecia, przypisane do pilota. mlodsze wersje mialy tez pedaly z pamiecia - wystarczylo tylko otworzyc drzwi uzywajac konkretnego pilota a wszystko sie ustawialo samo. lusterka byly samosciemniajace sie - bardzo praktyczna rzecz. Moj egzemplarz mial jeszcze zdalne odpalanie na pilota.
Miałem go wystawionego... Ale na starym koncie. Hrabia go nazwałem. Szczegóły przeczytasz w moim blogu" już jestem" w sumie to zaraz będzie rok jak tu jestem.
Bardzo elegancki z ta jasna tapicerka. Szczerze mowiac, to wole ta generacje od tej nowszej, z 2008 roku. Ta nowsza wykastrowali tez z gadzetow.
Dlaczego nie wstawiles go na aWc?
" alt=""/>
Dokladnie jak mowisz. Miales Stow&Go?
To bardzo fajna sprawa, bo te fotele sa diabelnie ciezkie. Niestety wersje AWD nie mialy Stow&Go bo pod podloga byl dyfer i wal napedowy. Dlatego gdy wprowadzili Stow&Go bodajze w 2005 wycofali wersje AWD.